Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Writer Roja Panda

Others

5.0  

Writer Roja Panda

Others

ପରିବର୍ତ୍ତନ

ପରିବର୍ତ୍ତନ

2 mins
14.1K



ବାହା ମଣ୍ଡପରୁ ଯେବେ ଯାଏ ସେ ଶ୍ୱଶୁରଘର

ଅତି ଆପଣାର ସୁନା କଣ୍ଢେଇଟା ସେଦିନୁ ହେଇଯାଏ ସାତପର ।

ଲେଉଟାଣି ବେଳେ ଯେବେ ଆସେ ସିଏ ବାପଘର

ହାତ ଧୋଇ ନପୋଛେ ଆଉ ଦୁଆରେ ଝୁଲୁଥିବା

ଟଉଲିଆରେ ମୁହଁ ତାର ଆଗ ପରକାର ।

ସେବେଠୁ ହେଇଯାଏ ଝିଅଟିଏ ପରଧନ ପର

ଭୁଲିଯାଏ ନିଜ ରକ୍ତ,ସାଜୁଥାଏ ବାରମ୍ବାର ଦାସିଟିଏ ନିଷ୍ଠୁର ପରିସ୍ଥିତିର ।

ଅନାଵଶ୍ୟକୀୟ କଥା କହି କଥାରେ କଥାରେ

ଅଭିନୟ କରୁଥାଏ ଖୁସି ହେବାର

ଯିବାବେଳେ ଆଉଥରେ ଫେରିବାର ପ୍ରଶ୍ନରେ

ଉତ୍ତର ଦେଉଥାଏ ଅନାପେକ୍ଷିକ ସମୟର ।

ଲୁଚି ଲୁଚି କାନ୍ଦୁଥାଏ ଝରକା ଫାଙ୍କରେ

ମନେପକାଇ ସ୍ମୁତି ସବୁ ଅତୀତର

କେହି ଯଦି ଦେଖିଦିଏ, କଥାରେ ଏଡ଼େଇ ନିଜ ସାଥେ ଛଳ କରି ନିଜକୁ ଭୂଷିତ କରେ କର୍ମ ତତ୍ପର ।

ଜଣାନାହିଁ କେତେବେଳେ ବଦଳିଯାଏ ସବୁକିଛି ତାର

ବିନା ଚିନ୍ତାରେ ବଞ୍ଚୁଥିବା ପରୀଟି କେତେବେଳେ ହୋଇଉଠେ ଖୁବ ଚିନ୍ତାଶୀଳ ।

ଛୋଟ ଛୋଟ କଥାରେ କଇଁ କଇଁ ହୋଇ କାନ୍ଦୁଥିବା ଝିଅଟି

ଆଜି ଅନ୍ୟର ଲୁହ ପୋଛିବାକୁ ହୋଇପଡେ ତତ୍ପର

ଅନ୍ଧାରକୁ ଡରି ପଣତ ତଳେ ଲୁଚୁଥିବା ସେଫାଳି ଫୁଲଟିର

କସ୍ତା ପଣତ କେତେବେଳେ ଯେ ହୋଇଉଠେ ଆଉ କାହାର ବଳୟ ସୁରକ୍ଷାର ।

ଆଙ୍ଗୁଳିରେ ଟିକେ ଗରମ ତାତି ଲାଗିଲେ କମ୍ପାଉଥିଲା ଯିଏ ପୁରା ଘର

ଆଜି ସାରା ହାତ ଜଳିଗଲା ପରେ ବି ଖାଇବା ପ୍ରସ୍ତୁତ କରେ

ଅନ୍ୟପାଇଁ ଦିନକୁ ଦୁଇଥର ।

ଭାଇର ସାଙ୍ଗଙ୍କୁ ନିଜ ଭାଇ ଭାବି କରୁଥିଲା ଯିଏ ଦିନେ ତାଙ୍କ ସାଥେ କଳିଗୋଳ

ଆଜି ସେ ଡରୁଛି ନିଜ ଭାଇ ସାଥେ ମନଖୋଲି ବାଣ୍ଟିବାକୁ

ସ୍ନେହ, ପ୍ରେମ,ଥଟ୍ଟା, ମଜା ଆଉ ସମ୍ପର୍କ ମମତାର ।

ମାଆ ମାଆ ଡାକି ଯିଏ ଦିନେ ଘର କମ୍ପାଉଥିଲା

ତାର ମୁହଁରେ ଆଜି ନାହିଁ ସେଇ ମାଆ ଡାକର ସ୍ୱର

କଠିନ ,ଅସହନୀୟ ଦୁଃଖକୁ ଛାତିରେ ଲୁଚାଇ

ଆଜିବି ଖୋଜୁଛି ସିଏ ନିଜ ମାଆ ପରି ଆଶ୍ରାଟିଏ କାହାର ।

ଦିନ ଦଶଟାରେ ଶେଯରୁ ଉଠି ଯିଏ କହୁଥିଲା

ଓଃ ହୋ ଉଠିଗଲି ଏତେ ଶୀଘ୍ର

ଆଜି ସେ ସକାଳ ଛଅଟା ରେ ଉଠି ମଧ୍ୟ

ଭାବୁଛି ଉଠିବାରେ ଡେରି ହେଇଗଲା ମୋର ।

ନିଜର ଇଛା ପୂର୍ଣ୍ଣ ପାଇଁ କଟୁଥିଲା ବର୍ଷ ବର୍ଷ ଯାହାର

ଆଜି ସିଏ ନିଜ ଇଚ୍ଛାରେ ଶାଢ଼ୀଟିଏ କିଣିବାକୁ ବି ଚିନ୍ତା କରେ ବାରମ୍ବାର ।

ପୁରାଦିନ ଫାଙ୍କା ମାରି "ମୁଁ ବ୍ୟସ୍ତ ଅଛି "ବୋଲି ଦେଉଥିଲା ଯିଏ ଉତ୍ତର

ଏବେ ପୁରାଦିନ କାମ କରି ମଧ୍ୟ ଶୁଣିବାକୁ ପଡୁଛି ତାକୁ କାମଚୋର ।

ଗୋଟିଏ ପରୀକ୍ଷା ପାଇଁ ପୁରା ବର୍ଷ ପାଠପଢ଼ାରେ କଟୁଥିଲା ଯାହାର

ଏବେ ବିନା ପ୍ରସ୍ତୁତିରେ ପ୍ରତିଦିନ ଦିଏ ସେ ପରୀକ୍ଷା ତାର ଆଗାମୀ ଜୀବନର ।

ଝିଅଟିଏ ଚାଲିଗଲେ ଥରେ ଶାଶୂଘର ବଦଳିଯାଏ ସ୍ଵସ୍ଥିତି ତାର

ହେଇଯାଏ ପଥିକଟିଏ ସିଏ କେଉଁ ଏକ କଣ୍ଟକିତ ପଥ'ର ।

ଏତେ ତ୍ୟାଗ କରି ମଧ୍ୟ କାହିଁକି ସେ ଗଣାହୁଏ ଚିନ୍ତା ଆଉ ବୋଝର ଗନ୍ତାଘର

ଏହା ତ କେବଳ ସଠିକ କହିପାରିବେ ସଂସାରର ସମସ୍ତ ନାରୀଜାତି

କାରଣ କେବଳ ସେ ହିଁ ଜାଣିଛନ୍ତି ଏହାର ପ୍ରକୃତ ଉତ୍ତର ।


ରୋଜା ପଣ୍ଡା

ପୂର୍ଣ୍ଣାନନ୍ଦ ଭବନ

ନେତାଜୀ ନଗର

ମଧୁପାଟଣା, କଟକ-୭୫୩୦୧୦

Email-roja.saumya@gmail.com




Rate this content
Log in