Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Ranjan Kumar Brahma

Others

3  

Ranjan Kumar Brahma

Others

"କ କ ର ....କ "

"କ କ ର ....କ "

1 min
6.6K


"କ କ ର ....କ "

(ରଞ୍ଜନ କୁମାର ବ୍ରହ୍ମା, ଶିକ୍ଷକ ,CRCC)

ଥରେ ଚଗଲା

ରୋଜଗାର କରି

ଦି' ପଇସା କମାଇବ ଭାବିଲା

ଏହି କଥା ଶୁଣି

ପରିବାର ତା'ର

କ କ ର ....କ ଡାକିଲା ।

ବଜାର ଉପରେ

ଦୋକାନଠୁ ଦୂରେ

କାଠ ଭାଡିଟେ ସଜ୍ଜିଲା

ଏ କଥା ଦେଖି

ବଣିକ ସଂଘ

କ କ ର... କ ଡାକିଲା ।

ଭାଡିଟି ଉପରେ

ତୈଳ ଚିତ୍ରର କୁକ୍କୁଟ ମୁକୁଟ

ପରାଏ ବସିଲା

ତାରି ମଧ୍ୟରେ ଚଗଲା

କ କ ର ....କ ଡାକିଲା ।

ସକାଳୁ ସଅଳ

ପୁଳାଏ ଧରି

ଭାଡ଼ିରେ ସଜାଇ ବସିଲା

ଜାଲିରେ ଥାଇ

ସେଥିରୁ ଗୋଟିଏ

କ କ ର .... କ ଡାକିଲା ।

ତା' ଡାକ ଶୁଣି

ଅନ୍ୟ ଗୋଟିଏ

କ କ ର .... କ ଡାକିଲା

ଦୁଃଖ କଲାନାହିଁ

ଯେବେ ଧକିଆ ସାଙ୍ଗକୁ

ଦାଢୁଆ କାତିର ଚୋଟ ଖାଇଲା ।

ସଜ ମୃତ୍ୟୁ ତାର

ସଜ ମାଂସ ତାର

ପଚା ସଢା କେବେ ନୋହିଲା

ପେଟର ଭୋକ ଓ

ଜିଭା ଲାଳସାକୁ

ସହଜେ ହଟାଇ ପାରିଲା ।

କ୍ଷୁଧାବେଳେ ଯେ,

ସାହା ହୋଇଥାଏ

ସେ ଅଟେ ନାରାୟଣ

ମୁଁ ବିଚରା କେବେ

ଏ ରୂପ ନେବି ଭାବି

କରୁଥିଲି ସୁମରଣ ।

ଜଣେ ମୃତ୍ୟୁ ମୋର

ଅନିର୍ବାଯ୍ୟ ଅଟେ

ମାଉଁସ ଖିଆଙ୍କ ପାଇଁ

ନିଜ ସାମନାରେ ରକ୍ତାତ କାତିରେ

କ କ ର ...କ କାହିଁ ପାଇଁ ?

ମାଉଁସ ଖିଆରେ

ମାଉଁସ ଖାଆ ତୁ

ପେଟ ତ ପୁରିଲେ ଗଲା

ହେଲେ ଆବଶ୍ୟକ ନେଇ

ଜନ୍ମଭୂମି ପାଇଁ ତୋ ଜୀବନ

କ କ ର .... କ କରିଲେ ହେଲା ।

********


Rate this content
Log in