Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Others

3  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Others

ଓଡ଼ିଆ

ଓଡ଼ିଆ

1 min
7.3K


ବସନ୍ତ ମୁଦୁଲି


ଧର୍ମର ଭୟ

କ୍ଷମତାର ଭୟ

ଜୀବନର ଭୟ

ପ୍ରତିବାଦର ଭୟ!

ଭୟ! ଭୟ!

ସମଗ୍ର ଜାତିର ରକ୍ତକଣିକା

ଖାଲି ଭୟର ବୀଜାଣୁରେ ଭରପୁର

ଆଃ

କେଡ଼େ ବ୍ୟାଧିଗ୍ରସ୍ତ ଏ ଜାତିଟା

ତା’ର ମାଦଳ ଠାକୁର ପରି,

କେଡ଼େ ନିର୍ବୋଧ ଏ ଲୋକମାନେ

ଭୋକରେ ବି ନିଦ୍ରା ଯାଇପାରନ୍ତି

କର୍ମକୁ ଆଦରି।

ମୁହଁରୁ ଦାନା ଛଡ଼େଇ ନେଇ ଯାଉଥିବା

ନିର୍ଦ୍ଦୟ ବ୍ୟକ୍ତିଟି ସାମ୍‌ନାରେ ବି

ପ୍ରତିବାଦହୀନ ଗୁଡ଼ାଏ ପଥରମୂର୍ତ୍ତି ।

ଉଡ୍‌ଡିୟାନର ଆତ୍ମା

ଏବେ ବି ଶୋଇରହିଛି ଅନ୍ଧାରରେ

ଯେମିତି ଏ ଜାତିର ବୀରତ୍ୱକୁ

ପୋତି ଦିଆଯାଇଛି ନଈବାଲିରେ

କେଉଁ ଜୀବନ ଲୋଭି କବିର

କଲମ ଚାତୁରୀରେ

ଏବଂ ଏ ଜାତିର ଇତିହାସକୁ ବିକଳାଙ୍ଗ କରି

ଉପସ୍ଥାପନ କରାଯାଉଛି ସିଂହ ଶାବକକୁ ।

ଯେଉଁଦିନ ଭୟର ଭୂତ

ହଟି ଯିବ ଆକାଶରୁ

ଆଉ ନଈବାଲିରୁ ପାଇକମାନେ

ଫେରି ଆସିବେ ଆପଣାର ଭୁଲ ବୁଝି

ସେଇ ଦିନ

ମାଦଳ ଠାକୁରର ହାତ ଗୋଡ଼ରେ

କଅଁଳି ଉଠିବ ମାଂସ

ନଇଁଯାଉଥିବା ମେରୁଦଣ୍ଡକୁ ସିଧା କରି

ଠିଆ ହେବ ଏ ଜାତି

ସାମ୍‌ନା କରିବ ସୂର୍ଯ୍ୟକୁ

ବିଶ୍ୱ ଦରବାରରେ

ସଦର୍ପେ ଘୋଷଣା କରି କହିବ

ମୁଁ ଓଡ଼ିଆ ମୁଁ ଓଡ଼ିଆ ।


ସମାପ୍ତ


Rate this content
Log in