Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Panchanan Jena

Abstract

2  

Panchanan Jena

Abstract

ରଜନୀର କୋହ

ରଜନୀର କୋହ

1 min
126


ବିଭାବରୀ ବିଧୌତ ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନାରେ

କଦମ୍ବର ଶିହରଣ ଦେହରେ

             ରୋମାଞ୍ଚିତ ଦୃଦୟ

              ମନେ ଉଠେ ସଂଶୟ

              କି’ଏ ଛୁଇଁଲା କି ?

ରୁପେଲି ଲେପରେ ମୁଁହ ଦିଶୁଛି

ନୂଆବୋହୂ ପରି ମହ ମହ ବାସୁଛି

             ତାରା ଭରା ଅଗଣା

             ତାରକଶିର ଓଢଣା

            କି’ଏ ସେ ଛମ ଛମ ?

ଘର ପଡିଆ ସବୁ ଶୋଇଲେଣି

ରାତ୍ରିଚରଗଣ ଉଡିଗଲେଣି

              ଏକା ଏକା ବସି

              ଶାରଦୀୟ ଶଶୀ

ଖେଳେ ଲୁଚକାଳି ବଉଦ ସହିତ ମିଶି

             ତୁମେ ଖେଳିବ କି ?

ବେଳ ହେଲାଣି ତର ତର

ନାକ ଡାକୁଛି ରଜନୀର

             ଶ୍ଵାନ –ଶ୍ଵାପଦର ହେଣ୍ଟାଳ

             ବେଳକୁ ବେଳ ଅସମ୍ଭାଳ

             ନିଦ ଭାଙ୍ଗିଲା କି ?

ପ୍ରିୟତମ ପଥ ଚାହିଁ ଚାହିଁ

ନିଶୀଥ ନୟନ କଇଁ କଇଁ

            ଘାସ ଫୁଲରେ ବିନ୍ଦୁ ହୋଇ

             କାକର ଲୁହ ଚମକଇ

             କେବେ ଭାବିଛ କି ?

ବିରହୀ ନାୟିକା ବିଭାବରୀ

କାମାତୁରା ସେ ଶାକମ୍ବରୀ

                      ଜହ୍ନ କୁହ କି ଆକାଶ

                      ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନା ହେଉ ବା ପ୍ରକାଶ

                      ତାରା ହେଉ ବା ଅନ୍ଧାର

                      ସବୁ କେବଳ ଯାଯାବର

                                ଚିନ୍ତା ଘାରିଛି କି ?

ମନ-ମନ୍ଦୀରେ ହୃଦୟ-କନ୍ଦରେ

କେବେ କେହି ନିରେଖି ନୋହିଲେ

ଅଭିଶପ୍ତା ଅହଲ୍ୟା ସମ

ଆସିବେ କେବେ ତା ଶ୍ରୀରାମ

             କେତେ କାଳର ତପସ୍ୟା

              କେତେ ଜନ୍ମର ସାଧନା

କେବେ ଶାପ ମୁକ୍ତା ହେବ ବିଭାବରୀ

ରଜନୀ ରାଣୀର କେବେ ମଣ୍ଡିବ କବରୀ

                ଜାଣିଛ କି ?

                କହିବ କି ???



Rate this content
Log in