Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Inspirational

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Inspirational

ଆଶିଷ ଦେଉଛି ଢାଳି

ଆଶିଷ ଦେଉଛି ଢାଳି

1 min
13.4K



କୁନି ଛୁଆଟିଏ ହୋଇ ଯେବେ ମୁହିଁ

ଖେଳୁଥିଲି ଏକା-ଏକା ,

ଠାକୁରେ ମୋ କଥା ବୁଝି ଭାଇଟିଏ-

ସହ କରିଦେଲେ ଦେଖା।


କୁଆଁ କୁଆଁ ରାବି ସେଇ କୁନିଭାଇ

ଠାରି କି ଡାକିଲା ମୋତେ ,

ଧାଇଁଯାଇ ତାକୁ ଦେଖିଲି ପରା ମୁଁ

ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ,ଆନନ୍ଦେ କେତେ ।


ପରିବାର ସାରା ଲୋକଙ୍କ ମୁହଁରେ

ଖୁସି ହେଉଥିଲା ବାରି ,

ପାକେଇ ପାଟିରେ ଆଈମା' ହସିଲା

ବାରବାର କିରି କିରି ।


ଅତି ଆନନ୍ଦରେ ବାଣ୍ଟୁଥିଲେ ବାପା

ପିଲାଙ୍କ ସୁଆଦ ଚିଜ ,

ମୋତେ ଲାଗୁଥିଲା ମୋ ଖେଳିବା ସାଥୀ

ମିଳିଗଲା ପରା ଆଜ ।


ସବୁରି ଆଦର ପାଇ ସେଇଭାଇ

ଛୋଟରୁ ହୋଇଲା ବଡ଼ ,

ସୁଗୁଣରେ ତା'ର ମନ ମୋହିନେଲା

ଆଖପାଖ ଚଉକଡ଼ ।


ପାଠ ଶାଠ ଆଉ କଳା, କୌତୁକରେ

ହୋଇଲା ସେ ଧୁରନ୍ଧର ,

ଗୁରୁଜୀ,ଗୁରୁମା' ଆଶିଷ ଲଭିଲା

ପ୍ରିୟ ସହପାଠୀଙ୍କର ।


ଦେଶସେବାକୁ ସେ ବ୍ରତ କରିନେଇ

ହେଲା ପ୍ରତିରକ୍ଷା କର୍ମୀ ,

ଜୀବନର ମୂଲ୍ୟବୋଧ ସେ ବୁଝିକି

ହୋଇଛି ଅଧ୍ୟାତ୍ମ ଗାମୀ ।


ନିଜ କର୍ମ ଆଉ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ପାଳନେ

ହୋଇକରି ସିଏ ରତ ,

ସୁଯୋଗ ମିଳିଲେ କରିଚାଲୁଅଛି

ଆନଜନଙ୍କର ହିତ ।


ସେ ଭାଇର ଆଜି ଶୁଭ ଜନ୍ମଦିନ

ଆଶିଷ ଦେଉଛି ଢାଳି ,

ରଖିଥା'ନ୍ତୁ ମାଆ ପଣତ ଉହାଡ଼େ

କରୁଅଛି ପାଦେ ଅଳି ।


ବିପଦେ,ଆପଦେ ଧଇର୍ଯ୍ୟ ଦେଇକି

ହେଉଥା'ନ୍ତୁ ସଦା ସାହା ,

ମଣିଷ ଭିତରେ ମଣିଷ ହୋଇକି

ସୁନାଭାଇ କରୁ ନାଆଁ ।


ବି ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational