Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ଵଳରାମ ତରାଈ

Others

2  

ଵଳରାମ ତରାଈ

Others

ମାନ ଅଭିମାନ

ମାନ ଅଭିମାନ

1 min
161


ଅଭିମାନ

ଅଭମାନି ମୁଁ ମୋ ଜିଦ୍ ଖୋର

ମୁଁ କ'ଣ କରିବି ଯେ

ମୋର ଆଦତ୍ ହୋଇଯାଇଛି

ମୁଁ କାହିଁକି କେଜାଣି ତମ ଉପରେ ମୋର ଅଧିକାର ଅଛି

ତୁମ ଉପରେ ଅଭିମାନ କରିବା

ତୁମର ମୋ ପ୍ରତିଥିବା ଆହେତୁକ

ସ୍ନେହ ମମତା ଡୋରି କୂ ମୋ ହୃଦୟରେ ଜାବୁଡି ଧରିଛି

ଭଲ ପାଇବାର ପରିଧି ଭିତରେ

ମୁଁ ବନ୍ଦ ହୋଇଛି

ମୁଁ ସେଥିଲାଗି ଅଭିମାନ କରେ

ଆଉ ଏଇୟା ଭାବି କରେ ଯେ

ତୁମେ ପୁଣି ମୋତେ ମନ ପକାଇବ ମୋତେ ମନେଇ ନେବ

କିନ୍ତୁ ମୁଁ ମୋ ଚରିତ୍ରରେ ନିପୁଣ ଥିଲା ବେଳେ

କୋଉଠିନା କୋଉଠି ତମ ମୁଁ ସହ ଅଭିନୟ କରିଛ

ତୁମେ ତୁମ ଚରିତ୍ର କୁ ହଜେଇ ଦେଇଛ ମୋତେ ଦାଗ ଦେଇଛ

ତମକୁ ମୁଁ ଆଭିମାନ କିଛି ଫରକ ପଡୁନି

ତମ ଜିଦି ରେ ତମେ ରହିଛ

ବଳରାମ ତରାଇ

୯୯୩୭୦୧୪୬୪୬


Rate this content
Log in