Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଵଳରାମ ତରାଈ

Others

2  

ଵଳରାମ ତରାଈ

Others

ଧନ ପାଇଁ ମୃତ୍ୟୁ

ଧନ ପାଇଁ ମୃତ୍ୟୁ

1 min
135


ଜୀବନ ପାଇଁ ଧନ ଜନ ଲେଡା

ଧନ ରଖିବ କି ଜୀବନ

ଧନ ଲୋଭ କଲେ ଆସେ ବିପଦ

ଚାଲିଯିବ ମୋ ଜୀବନ l


ଧନ କଣ ସବୁ କରିଦେବ ପୁରଣ

ଧନ ପାଇଁ ଗଲା ଜୀବନ

ପର ପାଇଁ ଦାନ କରିଦିଅ କିଛି

କଟିବ ଭଲ ଜୀବନ l


କି କରିବି ମୁଁ ଧନ ଆଉ ଅଢେଇ ଦିନ

କର କିଛି ଉପାର୍ଜନ

ଅତି ଲୋଭ କରି ଆସିଲା ମରଣ 

ହୋଇଜିବା ଆମେ ହୀନ l


ଗରିବ ସହିତ ଧନ କି ସମାନ ହେବ

କହା ସହ ସେ ସମାନ

ଧନ ଲାଗି ସବୁ ନାଟ ହାଟ ଚାଲେ

ଚାଲିଥାଏ ସାରା ଜୀବନ l


ଧନ ବଳେ ସତ୍ୟ ମିଳେ ନାହିଁ 

ଧନ ପାଇଁ ମିଳେନାହିଁ ସନମାନ

ମଣିଷ ଧନ ପାଇଁ କାହା ଜିବନ l

 


Rate this content
Log in