Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Umasankar Sahu

Others

2.5  

Umasankar Sahu

Others

ଅନ୍ତର୍ଯ୍ୟାମୀ

ଅନ୍ତର୍ଯ୍ୟାମୀ

1 min
7.1K


ଅନ୍ତର୍ଯ୍ୟାମୀ

କାଳିଆ ଠାକୁର ତୁମେ, ଏତେ କି ନିଷ୍ଠୁର ହେ

ମୋ ଡାକ କି ଶୁଭୁ ନାହିଁ,

ମୋ ଡାକ କି ଶୁଭୁ ନାହିଁ- ହେଲକି ବଧିର ହେ,

ଏକି ଅବିଚାର ସତେ,

ବନ୍ଧୁ ହେଇ ବନ୍ଧୁ ସାଥେ?

ମାଗିନି ତ ସୁନାଥାଳି, ପ୍ରଭୁ ଚକ୍ରଧର ହେ...

କାଳିଆ ଠାକୁର ତୁମେ, ଏତେ କି ନିଷ୍ଠୁର ହେ... ।

କି ଦୋଷ କରିଛି ଡୋରି ନ ଲାଗଇ ମୋର ହେ,

କାଳିଆ ଠାକୁର ତୁମେ, ଏତେ କି ନିଷ୍ଠୁର ହେ…।।

 

ରଖିବାକୁ ଗଜପ୍ରାଣ, ପେଷି ଥିଲ ଚକ୍ର ହେ

କୁରୁମଞ୍ଚେ ପାଞ୍ଚାଳିକୁ,

କୁରୁମଞ୍ଚେ ପାଞ୍ଚାଳିକୁ-ଦେଇଥିଲ ବସ୍ତ୍ର ହେ,

କୁହ ହେ ଦେବକୀ ସୂତ,

ମୋ ଲାଗି କିମ୍ପା କପଟ?

ନିର୍ଧନ ବୋଲିକି ମୋତେ ପାତର ଅନ୍ତର ହେ,

କାଳିଆ ଠାକୁର ତୁମେ, ଏତେ କି ନିଷ୍ଠୁର ହେ... ।

କି ଦୋଷ କରିଛି ଡୋରି ନ ଲାଗଇ ମୋର ହେ,

କାଳିଆ ଠାକୁର ତୁମେ, ଏତେ କି ନିଷ୍ଠୁର ହେ... ।।

 

ଡାକି ଡାକି ଥକିଗଲି, ନଶୁଣିଲ ମୋର ହେ,

ଅନ୍ତର୍ଯ୍ୟାମୀ ନାମ ବହି,

ଅନ୍ତର୍ଯ୍ୟାମୀ ନାମ ବହି- ନବୁଝ ଅନ୍ତର ହେ

କୁହହେ ରାଧା ରମଣ,

ଶୁଣୁଛକି ମୋ ଜଣାଣ?

ବଧିର ନହେଇ ବାରେ ଦୁଃଖ ଘେନା କର ହେ,

କାଳିଆ ଠାକୁର ତୁମେ, ଏତେ କି ନିଷ୍ଠୁର ହେ... ।

କି ଦୋଷ କରିଛି ଡୋରି ନ ଲାଗଇ ମୋର ହେ,

କାଳିଆ ଠାକୁର ତୁମେ, ଏତେ କି ନିଷ୍ଠୁର ହେ... ।।

© ଉମାଶଙ୍କର ସାହୁ

 

 

 

 


Rate this content
Log in