Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr Jharana Satapathy

Others

3  

Dr Jharana Satapathy

Others

ମାର ମମତା

ମାର ମମତା

1 min
359


ମାର ମମତା

ପୂଜେନି ଠାକୁର ଯାଏନି ମନ୍ଦିର

ମା ତୁମ ସ୍ନେହ ଅଟେ ଏୈଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ଭଣ୍ଡାର

ସ୍ବର୍ଗଠାରୁ ବଡ ବସୁଧା ଭରା

ମମତା ବାଣ୍ଟଇ ସିଏ ଆମ ମା ପରା

ମଧୂଠାରୁ ମିଠା ତାହାରି ମୋହ

ଫୁଲଠୁ କୋମଳ ତା ହାତ ସ୍ନେହ

କରିବାନି କେବେ ମାନ ଆଉ ଅଭିମାନ

ସର୍ବଦା ଦେଵା ତାକୁ ସମ୍ନାନ

ଦାୟିତ୍ବ କତ୍ତବ୍ୟରେ ସେ ନ କରେ ହେଳା

ସଦାସର୍ବଦା ଥାଏ ସେ ଚଞ୍ଚଳା

ସିମାହୀନ ଅଟଇ ମମତା ତାହାର

କରିଥାଏ ସେ ସମସ୍ତଙ୍କୁ ଆଦର

ବାତ୍ସଲ୍ୟ ମମତାରେ ବାନ୍ଧେ ସେ ବନ୍ଧନ

ଜୀବନକୁ ଆମର କରିଛି ଧନ୍ୟ

ମମତା ବାଣ୍ଟଇ ସେ ପ୍ରତି ଅନୁକୋଣେ

ମନ ଭିତର କଥା ସର୍ବଦା ଜାଣେ

ମନରେ ତାର ନାହିଁ କିଛି ହିଂସାର ଭାବ

ହୃଦୟରେ ନାହିଁ କେବେ ଘୃଣା ଗଛିତ

ମା ନୁହେଁ ସିଏ ସାକ୍ଷାତ ଦେବୀଟିଏ

ଅଳିଅର୍ଦଳି କେତେ ଯେ ସହେ

କରିଵାନି କେବେ ତାକୁ ହତାଦର

ତା ପାଦ ତଳେ ଶତ ପ୍ରଣିପାତ ମୋର।


ଡକ୍ଟର ଝରଣା ଶତପଥୀ

ଭୁବନେଶ୍ବର


Rate this content
Log in