Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ajaya Mahala

Others

2  

Ajaya Mahala

Others

ମାନେ

ମାନେ

1 min
153


ସିଏ କଥା କହେ

ମୁଁ ବି କହେ

ଆମ ଦୁହେଁ

ଜଣକ ପରେ ଜଣେ

ନିରବଚ୍ଛିନ୍ନ କଥା ହୋଇ ଚାଲିଥାଉ

ବେଳାଭୂମିରେ

ଗୋଟିକ ପରେ ଗୋଟିଏ

ପିଟି ହେଉଥିବା

ଲହରୀମାଳା ପରି


ଯେବେ ତା ମନର

ଆଉ ଏକ କୋଣରୁ ଛୁଇଁବା ଲାଗି

କୌତୁହଳ ଜାଗେ

ଜାଣିଶୁଣି ମୁଁ ସେହି ଗୋପନ କଥାଟିକୁ

ତାକୁ ଅବୋଧ୍ୟ ହେଉଥିବା

କୌଣସି ଭାଷାରେ କହିଦିଏ

ଆଉ ଏହି ଦୁଃସାହସର ଫଳାଫଳ

ସେମିତି ହୁଏ

ମୁଁ ଯେମିତି ଆଶଙ୍କା କରିଥାଏ

ମାନି ନିଅ ଯେମିତି

ଆମ କଥୋପକଥନ

ଲହରୀମାଳାର ଭିଡିଓଟି

ହଠାତ ଫ୍ରିଜ଼ ହୋଇ

ଷ୍ଟିଲ ଫୋଟୋଗ୍ରାଫଟିଏ ହୋଇଯାଏ

ନିମିଷକ ମଧ୍ୟରେ

କୂଳକୁ ଚଢି ଆସିଥିବା

ଅବୁଝା ଲହରୀଟି ପରି

ସେଇଠି ଅଟକି ଯାଇ

ସେ ମତେ ପ୍ରଶ୍ନ କରିନିଏ -

"ମାନେ ?"


ତା ପରକୁ ତା ପରକୁ

ସବୁ କିଛି ଅଟକି ଯାଏ

ଯେମିତି ସ୍ୱଚ୍ଛନ୍ଦ ରାଜପଥରେ

ଗୋଟିଏ କାର୍ ରହିଗଲେ

ଗୋଟେ ପରେ ଗୋଟେ କାର୍

ସବୁ ଅଟକି ଯାଆନ୍ତି

ତା ପଛରେ


ଏଇନେ ତୁରନ୍ତ କିଛି ଜବାଵ

ଦେବାକୁ ପଡିବ

କାରଣ ଗୋଟିଏ ଢେଉକୁ

କୂଳରେ ଅଟକାଇ ହେବନି

ଅନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ସମୟ

ମୁଁ ଭଲ ଭାବେ ଜାଣିଥାଏ

ମୋ ଅପରିଣାମଦର୍ଶିତା

ତା ହସି ଦେବାରେ ସରିପାରେ

କିମ୍ବା ତା ନାକ ଅଗ ଅଭିମାନରେ

ସୁରଭି ନ ଥିବା ହସ ଟିଏ

ମୁହଁରେ ବୋଳି

ତାକୁ ଅଭିନୟାତ୍ମକ ଭଙ୍ଗୀରେ ବୁଝାଇଦିଏ

"କିଛି ନାହିଁ ମ

ଏତକ ମଜାରେ କହିଦେଲି ବୋଲି"


ସେ ମୋ କଥା

ସେତେବେଳେ କେତେ ବୁଝେ

ମୁଁ ଜାଣେନା

କିନ୍ତୁ ଢେଉ ମାଳାର

ନିରନ୍ତରତାକୁ ସମ୍ମାନ ଦେଇ

ବିନା କିଛି ହାସଲ କରି

ମୁଁ ସ୍ବାକ୍ଷର କରିଦିଏ

ଆଉ ଗୋଟେ ସନ୍ଧିନାମାରେ

ଆଉ ସେ ଭଗ୍ନ ଲହରୀଟେ ହୋଇ

ଏବେ ଫେରିଯାଏ

ସମୁଦ୍ର କୋଳକୁ

ତାର ଏହି ଫେରିଗଲା ବେଳେ

ମୁଁ କରିଥିବା ଦୁଷ୍ଟାମୀକୁ ସ୍ପଷ୍ଟ କରେ

ତା ଆଗରେ



ସେହି ପ୍ରଶ୍ନ ଦୋହରାଇ କହେ

"ମାନେ ?"

ଏଥର କିନ୍ତୁ

କ୍ଷୀଣ ଆଉ ଅନୁରାଗ ରଞ୍ଜିତ ସ୍ୱରରେ


ଯେମିତି ଏହି ଘଡିର

ଅପେକ୍ଷା ଥିଲା ମୋତେ

ମୁଁ ବଡ଼ ଲହରୀଟେ ହୋଇ

ତାକୁ ଓଠ ପାଖକୁ ଟାଣିଆଣି କହେ-

ସବୁବେଳେ ଖାଲି

"ମାନେ ?"

"ମାନେ ?"

"ମାନେ ?"

ଏଇ ନିଅ ତୁମ

"ମାନେ ?"ର ଉତ୍ତର



Rate this content
Log in