Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pranati Mahapatra

Others

2  

Pranati Mahapatra

Others

କା ଆଗେ କରିବି ପ୍ରଣତି

କା ଆଗେ କରିବି ପ୍ରଣତି

1 min
6.6K


ଅଭିମାନ ଅବା କ୍ରୋଧେ ନୁହେଁ

    ଅବା ପ୍ରଶ୍ନ ଯମା କରୁନାହିଁ,

ମନ ବୁଝାଇବା ଆଶାରେ କହେ ମୁଁ

     ଆପେ ଯାଏ କହିକହି।

କାହାକୁ କରିବି କା'ଆଗେ ପ୍ରଣତି

    ଏ ସ୍ଵାର୍ଥପର ଦୁନିଆଁରେ,

ଅବିବେକି ହୀନ ପିଶାଚ ଯେଉଁଠି

   ବୁଲୁଥାନ୍ତି ତିମିରରେ।

ମଉଜ୍,ମଜଲିସ୍ ପାଇଁ କରୁଥାନ୍ତି

    ଅନ୍ୟକୁ ସେ ବ୍ୟବହାର,

କୋଟି କୋଟି ଜୀବ ପ୍ରାଣଭିକ୍ଷା କରି 

    କରୁଥାନ୍ତି ଚିତ୍କାର।

କୁକୁଡ଼ା, ଛେଳି ଓ ନୀରିହ ପଶୁଙ୍କୁ

    ମାରି ପୋଷନ୍ତି ଉଦର,

ନାରୀ ମାଂସଲୋଭୀ କାମୁକ ନାରୀଙ୍କୁ

    କରୁଥାଏ ବଳାତ୍କାର।

କଲ ବଲ କରି ପୁରୁଷ ପଣିଆ

      କରୁଥାଏ ସେ ଜାହିର,

ଶ୍ରେଷ୍ଠ ଜୀବ ଆଉ ଜ୍ଞାନୀ ପଣିଆରେ

   ହୋଇଥାଏ ସେ ମାହିର ।

ସ୍ଵାର୍ଥକୁ କରନ୍ତି ସାରଥି ସେ ଆଜି

   ସଭ୍ୟ ହୋଇ ସମାଜରେ,

କାହିଁକି କରିବି କା ଆଗେ ପ୍ରଣତି

     ସ୍ଵାର୍ଥପର ଦୁନିଆଁରେ ।

    ପ୍ରଣତି ମହାପାତ୍ର


Rate this content
Log in