Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ବେହେରା

Others Romance

5.0  

ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ବେହେରା

Others Romance

ସ୍ୱର୍ଗଦ୍ୱାରେ ବିଦାୟର ବେଳେ...

ସ୍ୱର୍ଗଦ୍ୱାରେ ବିଦାୟର ବେଳେ...

1 min
6.9K


ମୁଁ ତ ଏବେ,

ପ୍ରେମରେ , ମୋହରେ,

ଆଉ ମିଛ ମାୟାରେ,

ମସଗୁଲ୍ ଅଛି l

କିଏ ଜାଣେ,

ମୁକ୍ତିର ପଥ,

ସ୍ୱର୍ଗଦ୍ୱାର,

ମୋ ପାଇଁ,

କେତେ ଦୂର ?

ଭାବନାରେ ଛନ୍ଦିହୋଇ,

ସମୟକୁ ଜାଳିଛି l

ସ୍ୱପ୍ନରେ ମୋହାଛନ୍ନ ହୋଇ,

ଅତୀତକୁ ଝୁରିଛି l

ପାପ ପୂଣ୍ୟର ଲଢେଇ ଭିତରେ,

ବିବେକର ଦଂଶନରେ,

ତୁହାକୁ ତୁହା,

ଯନ୍ତ୍ରଣାକୁ ସହିଛି l

ପ୍ରେମିକାର ରୁପରେ,

ବିଭୋର ହୋଇ,

ପୂର୍ଣ୍ଣ ଜହ୍ନକୁ,

ଅମାବସ୍ୟାର ରାତ୍ରିରେ ଦେଖିଛି l

ତା' ପ୍ରେମରେ,

ହତାଶ ହୋଇ,

ଅନ୍ଧାର ରାତ୍ରିକୁ,

ପୂର୍ଣ୍ଣିମାରେ ଭେଟିଛି l

ଏବେ ସ୍ୱର୍ଗଦ୍ୱାରେ,

ବିଦାୟର ବେଳେ,

ସମୁଦ୍ର ଲହଡିର ଘୁ'ଘୁ',

ଗୁରୁଗମ୍ଭୀର ଗର୍ଜନ,

ଶୁଭୁ କି ନ ଶୁଭୁ ,

କିନ୍ତୁ ଠିକ୍ ଶୁଭୁଥିବ l

ରାମ ନାମ ସତ୍ୟ ହେ,

ହରି ନାମ ସତ୍ୟ ହେ,

ଆଉ ତାପରେ,

ହୁତୁ ହୁତୁ ହୋଇ,

ଜଳିଉଠିବ

ମୋ ଜୀବନ ଜୁଇ l


*******************


ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ବେହେରା

ଅଧ୍ଯାପକ , ରାଜନୀତି ବିଜ୍ଞାନ ବିଭାଗ,

ସ୍ୱାମୀ ବିବେକାନନ୍ଦ ସ୍ମାରକ ସ୍ୱୟଂଶାସିତ ମହାବିଦ୍ୟାଳୟ,

ଜଗତସିଂହପୁର l

ଦୂରଭାଷ - ୯୪୩୭୧୩୫୯୧୬


Rate this content
Log in