Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics Others

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics Others

ଈଶ୍ୱର ସାଧାରଣ

ଈଶ୍ୱର ସାଧାରଣ

1 min
6.9K


ରୋମାଣ୍ଟିକ କବି ମାୟାଧର ମାନସିଂହ


ହେ କୋଟି ଭୁବନେଶ୍ୱର, ଜ୍ଞାନୀ ଯୋଗୀ ଜନେ

ଜାଣେ ନା କି ରୂପ ତବ ଦେଖନ୍ତି ମନନେ,


ଜାଣୁଛି ଏତିକି ମାତ୍ର ହେ ବିରାଟତମ

କ୍ଷୁଦ୍ରେ,ସାଧାରଣେ ତବ ପ୍ରକାଶ ପରମ ।


ଅନନ୍ତ ସମୁଦ୍ର ଅବା ଉତ୍ତୁଙ୍ଗ ଭୂଧର -

ତହିଁ କି କେବଳ ତବ ପ୍ରିୟ ଅଧିଷ୍ଠାନ ?


ଖାଲି କି ତାରକାମୟ ମହା ନୀଳାମ୍ବର,

ତବ ମହା ବିଭୂତିର ପ୍ରତୀକ ମହାନ ?


କବି କିନ୍ତୁ ଦେଖେ ନିତ୍ୟ ହେ ମହାମହିମ

ତୁମରେ ଜନନୀ-ସ୍ନେହେ,ତନୟା-ତନୟେ,


ଛୋଟ ଫୁଲେ କି ପ୍ରକାଶ ତୁମର ଅସୀମ,

ଆମ ନିତ୍ୟ-ହାସ-ଅଶ୍ରୁ ତମ କଥା କହେ ।


ବିରାଟୁ ବିରାଟ ଯେହୁ କଳ୍ପନାର ପାରେ,

'ମୁହିଁ ତାଙ୍କୁ ଜାଣେ' ବୋଲି ଘାସ କହିପାରେ



ସମାପ୍ତ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics