Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sadananda Sahoo

Inspirational

5.0  

Sadananda Sahoo

Inspirational

ବିଶ୍ୱାସ

ବିଶ୍ୱାସ

1 min
6.7K


ବିଶ୍ୱାସରେ ବିଷ କରିଛି ମୁଁ ପାନ

ହେ ପ୍ରେମୀ ସମାଜ ଜାଣ ;;

ପ୍ରେମ ପଥ ମୋର ଦୁର୍ଗମ ଅଭେଦ୍ଯ

ଚାଲିବାକୁ ନାହିଁ ବଳ !!

ପ୍ରୀତି ପ୍ରିୟତମା ବୁଝୁ ନାହିଁ ଜମା

କେତେ ଦୁରାବସ୍ଥା ମୋର ;

ପଡିଛି ସଙ୍କଟେ ମୁଁ ଯେ ବିପଦେ

ବୋହି ଯାଏ ଅଶ୍ରୁ ଧାର !!

ପ୍ରେମ ଛବି ଆଙ୍କି ଭାବନାରେ ରଖି

ସପନରେ ହଜି ଯାଏ ;

ହୃଦୟର ରାଣୀ ପ୍ରେମର ବାୟାଣୀ

ପ୍ରେମକୁ ପରଖି ନିଏ !!


ଦୁଃଖ ମୋ ଏତିକି ମୁଁ ସବୁ ଜାଣିକି

ଅଜଣା କହାଣୀ ଲେଖେ ;

ପ୍ରେମର ପୂଜାରୀ ପ୍ରେମ ଉପଚାରୀ

ପ୍ରେମ ରଙ୍ଗ ଦେହେ ମା'ଖେ !!

ଅର୍ଥରୁ ଅନର୍ଥ ସମୟ ମୋ ବ୍ୟର୍ଥ

ପାଇନାହିଁ ପ୍ରେମ ରସ !!!

ବିଶ୍ୱାସର ଘର ମୋ ସୁନା ସଂସାର

ହସୁ ଥାଉ ସବୁ ଦିନ ;

ଉଭେଇ ନଯାଉ ହୃଦୟରେ ଥାଉ

ପ୍ରେମର ପ୍ରେମୀକା ସ୍ୱର୍ଣ୍ଣ !!!

ବିରହ ଯାତନା ଦବ ନାହିଁ ପ୍ରିୟା

ଏ ବାର୍ତ୍ତା ମୋ ଅନ୍ତରର ;;

ମୁଁ ଅମୃତ .ସନ୍ତାନ ମନ ମୋର ଭିନ୍ନ

ମୁଁ ପ୍ରେମିକାର ଯୋଗ୍ଯବର !!


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational