Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

SARATA KUMAR DAS

Others

2  

SARATA KUMAR DAS

Others

ପ୍ରେମମୟ ଯୀଶୁ

ପ୍ରେମମୟ ଯୀଶୁ

1 min
449



କ୍ରୁଶବିଦ୍ଧ ଶରୀରରେ

ପୋଷ ପୋଷ ନିଗିଡି ପଡୁଥିବା

ଟକ୍ ମକ୍ ଫୁଟନ୍ତା ତତଲା ରକ୍ତରେ

କେତେଦିନ ସହୁଥିବ

ଅତ୍ୟାଚାରୀର ଅତ୍ୟାଚାର

ଯାତନାର ଦାବାନଳ

ବ୍ୟଭିଚାରୀ ର ବ୍ୟଭିଚାର

ନର୍କପଥ ହିଂସାରେ ଶାଣିତ

ଯୂପକାଠେ ଚିତ୍କାର କରୁଥିବା

କେତେ ନୀରିହ କଅଁଳ ଜୀବନ ।


କେତେକାଳ ଦେଖୁଥିବ

ପାପର ସାମ୍ରାଜ୍ୟ

ବୃଥା ଅହମିକା ଓ ଅହଙ୍କାର

ଅସହିଷ୍ଣୁତାର ଯେତେ କଣ୍ଟକିତ ମାର୍ଗ

ଧର୍ମ ନାଁ ରେ ଯେତକ ଅଧର୍ମ

ରକ୍ତ ର ଛିଟା ବିଛୁରିତ ଚଉଦିଗ

ଝଲମଲ ଦିବାଲୋକେ ଅବା

ଗାଢ ଅନ୍ଧକାରେ ।


କେତେକାଳ କ୍ଷମାର ସୁବର୍ଣ୍ଣ ଭଣ୍ଡାର

ଝରୁଥିବ ଝର ଝର ଚିର ଦିନ

ତୁମ ହାତ ପାପୁଲି ରୁ

ହସୁଥିବେ ଦୂରାଚାରୀ

ଜହ୍ଲାଦମାନଙ୍କ ପାପାଚାର

ସେହି ମଧୁମୟ ଅମୃତ ବାଣୀରେ

"ହେ ପ୍ରଭୁ ! ଏମାନଙ୍କୁ କ୍ଷମା କର

ଏମାନେ କ'ଣ କରୁଛନ୍ତି ତାହା ଜାଣନ୍ତି ନାହିଁ । "


ବେଳ ଆସି ଉଛୁର ହେଲାଣି

ଗଛ ପତ୍ର ବିବର୍ଣ୍ଣ ହେଲାଣି

ହୁତୁ ହୁତୁ ଜଳିଲାଣି

ମିଥ୍ୟା ,କପଟତାର ଲେଲିହାନ ଶିଖା

ଆଉଟୁ ପାଉଟୁ ଯନ୍ତ୍ରଣାସିକ୍ତ ହୃଦୟ

ଖଣ୍ଡ ବିଖଣ୍ଡିତ ଧରିତ୍ରୀର କୋମଳ ମନଟି

ଅପଯଶ , ଶତୃତା ର ଧାରୁଆ ଅସ୍ତ୍ର ରେ ।


କଡ ନେଉଟାଇଲାଣି

ଦୁର୍ନୀତିର ନାଗସାପ

କଅଁଳ ଖରାର ମୁଲାୟମ ଆବରଣ

ବେଳକୁ ବେଳ ବୟସ୍କ ହେଉଛି

ପଦ୍ମ ଘୁଞ୍ଚି ଯାଏ ଦୂରରୁ ଦୂରକୁ

ସହିବାର ସବୁ ସୀମାରେଖା

କୂଳ ଲଂଘନ କଲାଣି

ଅପହଂଚ ଲାଗେ ଭାତୃତ୍ବ ର ମଧୁର ପୁଲକ

ହେ ପ୍ରଭୁ ! ପ୍ରେମମୟ ଯୀଶୁ

ଅବତାରୀ ଆସ ପୁନଶ୍ଚ

ଏ ଧରା ପୃଷ୍ଠକୁ

ଆଉ ଏକ ମହା ସଂଗ୍ରାମ ର

ଆହ୍ବାନ ପୂର୍ବରୁ ।।


ଶରତ କୁମାର ଦାସ


Rate this content
Log in