Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Bidyut lata Mishra

Romance

3  

Bidyut lata Mishra

Romance

ତୁମେ

ତୁମେ

1 min
6.7K


ସମ୍ପର୍କର ନାମ ଦେବାକୁ ଅସ୍ଥିର ତୁମେ

କ'ଣ ଆଉ ବୁଝାଇବି ତୁମକୁ...

ତୁମେ,

ଯେ ଅବୁଝା କବିତା

ମୋ କଲମ ମୁନର......।

ହୃଦୟ ପୃଷ୍ଠାରେ ଆଜି

ଶତ ଚେଷ୍ଟା ହାର ମାନିଯାଏ ,

ତୁମେ ଅଛିଣ୍ଡା ମାନସାଙ୍କ

ମୋ ଜୀବନ ପୃଷ୍ଠାର।

ତୁମେ ସିଏ ....

ଯାହା ସାନ୍ନିଧ୍ୟ ଖୋଜେ ମୁହିଁ

ଏକାନ୍ତ ନିରୋଳାରେ ,

ସ୍ଵପ୍ନ ସବୁ ଶୋଇଗଲା ପରେ......।

ଚତୁଃପାର୍ଶ୍ୱର ଶୂନ୍ୟତା ମଧ୍ୟରେ

ଏକମାତ୍ର ପୁର୍ଣ୍ଣତା ତୁମେ

ମୁଁ...

ବିମୁଗ୍ଧ ରାଗୀଣିଟେ ତୁମରି ପ୍ରେମର.....।


Rate this content
Log in