Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Ram Prasad Bisoi

Fantasy Abstract

2  

Ram Prasad Bisoi

Fantasy Abstract

ପ୍ରୀତିମୈନା-୩

ପ୍ରୀତିମୈନା-୩

1 min
1.1K


ବଞ୍ଚିବାର ନାମ ନାହିଁ

ଯଦି ବଞ୍ଚିବି

ତୋ ଲାଗି

ମୃତ୍ୟୁ ବି କରୁଛି

ମୋ ସହ ପ୍ରତାରଣା

କାହାକୁ କହିବି

ହୃଦୟର ଆବେଗ 

ସବୁ

ସବୁଦିନେ

ଲେଖେ ତୋ ଲାଗି କବିତା

ହେଲେ ତୁ ପଢ଼ୁଛୁ କି ? 

ନାହିଁ

ପଡେ ନି ମତେ 

ଜଣା

ମରିଯିବି 

ପ୍ରୀତିମୈନା

ବନ୍ଦ ହେଇଯିବ 

ସ୍ପନ୍ଦନ

ପଛେ ରହି 

ଯାଆ

ତୁ ହୋଇ ପର

ଆପଣାର ନଥିଲୁ 

କେବେ ନା ହେବୁ ମୋର

ସିନ୍ଦୁର 

ତୋ ମାଖି ସାରିଛୁ

ଆଉ

କାହା ନାମେ କପାଳରେ ----------!

"©®କାଶ୍ୟପ

ରାୟଗଡା


Rate this content
Log in