Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanna Kumar Madala

Abstract

3  

Prasanna Kumar Madala

Abstract

ବିପ୍ଳବ

ବିପ୍ଳବ

1 min
13K


ବିପ୍ଳବ 

 

ଛୁକ୍ ଛୁକ୍ ଛୁକ୍ ଶବ୍ଦେ ଗଗନ କମ୍ପାଇ 

କାନନ ପାହାଡ଼ ଦେଶେ ପ୍ରତିଧ୍ୱନି ତୋଳି 

ଲୁହାର ସଡକେ କ୍ଷୀପ୍ର ବେଗେ ଧାଇଁ ଧାଇଁ 

ଲମ୍ବାଳିଆ ରେଳଗାଡି ଯାଉଥିଲା ଚାଲି । 

ବିକ୍ଷୋଭର ନେତୃତ୍ବ ନେଇ ହୁଙ୍କାର ଛାଡି 

ଡିଜେଲ ଇଞ୍ଜିନ୍ ଆଗେ ନେତାଟିଏ ଭଳି 

କ୍ଷୁବ୍ଧ ଜନତାଙ୍କୁ ପୁଣି ଆହ୍ବାନେ ସଜାଡି 

କୋଳେ ଭରି ଛାଡୁଥିଲା ଧୂମର କୁଣ୍ଡଳୀ । 

ଖରାବର୍ଷା ଭୟ ନାହିଁ ନାହିଁ ଦିବାରାତି 

ଦୁର୍ନୀତି କବଳୁ ଦେଶେ ଉଦ୍ଧାରିବା ପାଇଁ 

ଆନ୍ଦୋଳନେ ବାଗୀମାନେ ରହିଥିଲେ ମାତି 

ଭୁଲୋକେ ସ୍ବର୍ଗ ଏକ ସ୍ଥାପିଦେବା ପାଇଁ । 

ଅଶେଷ ପ୍ରଚେଷ୍ଟା ତାଙ୍କ ନାହିଁ ତିଳେ ଡର

ଦଳୀୟ ପତାକା ଧରି ଚାଲିଥିବେ ସର୍ବେ 

ପଥପ୍ରାନ୍ତେ ଡାକବାଜି ଯନ୍ତ୍ରେ ସରକାର 

ଆନ୍ଦୋଳନ ପ୍ରତ୍ୟାହାର କହୁଥିବେ ଗର୍ବେ । 

ଭୃକ୍ଷେପ ନ କରି ତେଣେ ଯାତ୍ରୀ ଜନତାଙ୍କୁ 

ଉଦ୍ଦେଶ୍ଯ ବିହୀନ ଏକ ବିପ୍ଳବ ଆହ୍ବାନେ 

ସମର୍ଥନେ ପ୍ରବେଶିଲେ ବଗି ଭିତରକୁ 

ସାଧାରଣ ପ୍ରଜାଜନ ଟଙ୍କା ପ୍ରଲୋଭନେ । 

ଠେଲାପେଲା ଭିତରେ ମୁଁ ବିମର୍ଷ ବଦନେ 

ନୀରବରେ ଗାନ୍ଧୀ କଥା ଭାବୁଥିଲି ବସି 

ସ୍ବାର୍ଥପର ଜନତାଙ୍କ ଏକତା ବିହୁନେ 

ବିଷାକ୍ତ ଜ୍ବାଳାରେ ହୋଇ ଯାଇଥିଲି ଦଂଶି । 

ବୁଲାବିକାଳିଙ୍କ କଣ୍ଠଫଟା ସ୍ବରେ ଚେଇଁ 

ଦେଖିଲା ବେଳକୁ ସେହି ମୋର ଲକ୍ଷ୍ୟସ୍ଥଳ 

କ୍ଷୀପ୍ରେ ଉଠି ଜାଣେ ତହିଁ ବିପ୍ଳବ ତ ନାହିଁ 

ଶୁଭୁଥିଲା ମୋତେ ଖାଲି ଜନ କୋଳାହଳ । 

 

କବି- ଶ୍ରୀଯୁକ୍ତ ପ୍ରସନ୍ନ କୁମାର ମାଦଳା 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract