Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Abstract Drama Inspirational

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Abstract Drama Inspirational

ସପନଟି ମିଠାମିଠା

ସପନଟି ମିଠାମିଠା

1 min
1.4K



ସଞ୍ଜ ନଇଁଗଲା, ଆକାଶରେ ଏବେ

ତାରାଫୁଲ ଶହଶହ ,

ମରତବାସୀଙ୍କୁ ଚାହିଁ ହସୁଛନ୍ତି

ଆଖିଠାରି ଅହରହ ।


କହୁଛନ୍ତି ସିଏ ଆମରି ରାଇଜେ

ସପନଟି ମିଠାମିଠା ,

ସାତ ରଙ୍ଗେ ପୂରା ରଙ୍ଗାୟିତ ହୋଇ

ମାଖିଛନ୍ତି ଛିଟାଛିଟା ।


ସୀମାହୀନ ଏଇ ସାରା ଆକାଶଟା

ସବୁ ଦିଶେ ନେଳିନେଳି ,

ଭଷା ବଉଦଟି ତାଆରି ବୁକୁରେ

ଆସେ ଯାଏ ଖେଳିଖେଳି ।


କେବେକେବେ ଆମ ଭିତରେ ବି ହୁଏ

ଲୁଚକାଳି ଥରେଥରେ ,

ମରତବାସୀଏ ଦେଖିପାର ନାହିଁ

ଛପିଥାଉ ଘରେ ଘରେ ।


କାହା ମନେ ନାହିଁ ଈର୍ଷା, ଅହମିକା

କାଚପରି ଚକଚକ ,

ସେଥିପାଇଁ ଜମା ଚିନ୍ତାକରି କେହି

ହୁଅନ୍ତିନି ଦକଦକ ।


ସବୁକିଛି ଏଠି କୁହୁକ ପରିକା

ମନସବୁ ହସହସ ,

ଆସିଲେ ଜାଣିବ ଆଉ ଯେତେ କଥା

ମନ ଜାନେ ବସବସ ।


ଏଇଠି ପାଇବ ସୁଖର ଠିକଣା

ଖୁସି ଝରେ ଝରଝର ,

ଚାହିଁଲେ ବି ସିଏ ପହଞ୍ଚି ପାରିବ

ସେଠି ତୁମ ଘରଘର ।


କଳପନା କର ,ପୁରୁଷାର୍ଥ ବଳେ

ଏଇସୁଖ ଧୀରେଧୀରେ ,

ଖେଳାଇ ପାରୁଛ ,ହସିଉଠି ଧରା

ଆଶିଷୁଛି ଶିରେଶିରେ ।।


ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract