Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୩

Children

3  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୩

Children

ଗାଁ ହାଟ

ଗାଁ ହାଟ

1 min
7.0K


ଶ୍ରୀ ଗଦାଧର ଦାସ


ଗାଁ ହାଟରେ କୋଳାହଳ ମଧ୍ୟେ

ହଜିଯାଏ ମୋ ଲେଖନୀର ସ୍ଵର

ତଥାପି ତା ପାଇଁ ପଦେ ଲେଖିବାକୁ

ମନ ମୋ ହୁଅଇ ଆତୁର l

ବନ୍ଧୁ ମିଳନର ସ୍ଵାକ୍ଷର ବହନ

କରିଥାଏ ତା’ ହୃଦୟେ,

କେତେ ବନ୍ଧୁହରା ଆତ୍ମୀୟତା ପାଇଁ

ଦୁରୁ ଆସିଥା’ନ୍ତି ଲୟେ l

ଚାହା ପାନ ପର୍ବେ ଗଳ୍ପ ଜମିଯାଏ

ନିଜଠୁ ଭୁଲି ଯାଆନ୍ତି,

ହାଟ ସଉଦାର ଭାର ବୋହି ନେଇ

ପୁଣି ସଂସାର ତୁଲାନ୍ତି l

ପୁଣି ସେହି ରାଗ ରୋଷ ଜଞ୍ଜାଳରେ

ବୁଡ଼ି ଯାଆନ୍ତି ସଭିଏଁ,

ଶାନ୍ତି ନ ପାଆନ୍ତି ଘର ଜଞ୍ଜାଳରେ

ଉଦ୍ ବେଗ ମନ ସାଥେ l

ପୁଣି ହାଟ ବାରି ପଡିବା ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ

ଅନାଇ ରହନ୍ତି ଯହିଁ,

ହାଟ ବାଟଠାରେ ଗଳ୍ପ ଜମିଯାଏ

ମନର ଭାବନା ବହି l

ଏହି ଗାଆଁ ହାଟ ରହିଛି ମଉନେ

କେତେ ଯେ ହଜି ଗଲେଣି,

ସ୍ମୃତି ପ୍ରାୟ ହୋଇ ରହିଅଛି ହାଟ

ବଢିଛି କେତେ ବିପଣି l

ଦୁଃଖ ତା’ର ନାହିଁ, ଅଭିଯୋଗ ନାହିଁ

କାହାପାଇଁ ଦିନେ ହେଲେ,

ଦୁଃଖ ନେଇ ସିଏ ସୁଖ ବାଣ୍ଟୁଥାଏ

ଗରବେ ହିଆ ତା’ ଫୁଲେ l

ଦୁଃଖ ସେ ଶୁଣିଛି ସୁଖ ସେ ଶୁଣିଛି

କହି ନାହିଁ କାହାପାଇଁ,

ନିରପେକ୍ଷ ଧର୍ମ ନିକିତି ପରାଏ

ହେଲେ ସଭିଙ୍କ ହୋଇ l

ଗାଁ ହାଟଠାରୁ ସଂସାର ହାଟକୁ

ଟିକିଏ ଆଗେଇ ଯିବା,

ସହନ ଶୀଳତା ଗୁଣ ଶିକ୍ଷାକର

ଭବ ସଂସାରୁ (ହାଟୁ ) ତରିବା l


Rate this content
Log in