Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dipti lekha Mishra

Tragedy

3.8  

Dipti lekha Mishra

Tragedy

ଅସହାୟ ପୁରୁଷ

ଅସହାୟ ପୁରୁଷ

1 min
459


ଗୋଟେ ପଟେ ମୋ ବାପା ମାଆ

ଆଉ ଗୋଟେ ପଟରେ ମୋ ପତ୍ନୀ, ଛୁଆ

ଦୁହିଁଙ୍କୁ ସମ୍ଭାଳିବା ସହ ଆଜିକା ଘରଭଡା

ପୁଣି ପରିବା ,ଫଳମୁଳ ଦର ଅଛି ଯାହା ॥


ବାପ୍ ରେ ଏତେ ଟଙ୍କା ଆସିବ କୁଆଡୁ ?

ଘରସଂସାର ଚଳେଈବି ମୁଁ କେମିତି ?

ମୋ ପ୍ରିୟାର ବଜାର କରିବା ସୌକ

ତାକୁ ସବୁ ତୁଲେଇବି ମୁଁ ଏକା କେମତି ?


ଆକାଶକୁ ଚାହିଁ ଅନେକ ପ୍ରଶ୍ନ କଲି

କିଛି ଉତ୍ତର ଏଯାବତ୍ ପାଈଲିନି

କିନ୍ତୁ ମୋ ମନ ଏକ ରାସ୍ତା ଖୋଲିଛି

ସେ କଥା କହିବା ଜମା ଭୂଲିବିନି ॥


ଏକା ସାଙ୍ଗେ ଦୁଇଟି ମଣିଷ ହେବାକୁ

ଦୁଇଟି ନାଆରେ ଗୋଡ ରଖିବାକୁ

ବାଧ୍ୟ ହେଉଛି ଆଡଜଷ୍ଟ ହେବାକୁ

ସବୁ କାମକୁ ନିଜର କରିବାକୁ ।


ଫୁଟ୍ ବଲ୍ ଶିକ୍ଷା ଦିଏ ଟଙ୍କାପାଈଁ

ପୁଣି ଅଫିସ୍ କାମ କରେ ଟଙ୍କା ପାଈଁ

ଏ ଟଙ୍କା ପାଇଁ ମଣିଷ ଆଜି ବାଈ

ଭଲ ମନ୍ଦ କଥା ହେବାକୁ ବେଳ ନାଇଁ ॥



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy