Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Pramod Kumar Jena

Inspirational

2  

Pramod Kumar Jena

Inspirational

ଅଙ୍କା ବଙ୍କା -୮୪

ଅଙ୍କା ବଙ୍କା -୮୪

1 min
1.2K


କେତେ ଗୁରୁଜନ      ଛାଡି ଚାଲିଗଲେ

ଜେଜେ ଜେଜୀ ବାପା ମାଆ

ମନ ଖୋଜେ ତାଙ୍କୁ    ବିପଦ ଆପଦେ

ପଛରେ ହେବାକୁ ଠିଆ..


ପ୍ରମୋଦ କୁମାର ଜେନା ©


Rate this content
Log in