Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Action Romance Tragedy

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Action Romance Tragedy

ସବୁ କିବା ଗୁଲିଗପ

ସବୁ କିବା ଗୁଲିଗପ

1 min
4.6K


କିଛି ନ ଜାଣିଲା ଭଳି କେତେଦିନ

ରହିବୁ ବୁଲାଇ ମୁହଁ ,

ଏକାଥରେ ଖୋଲି କହୁନାହୁଁ କିଆଁ

ତୁ ଏବେ କାହାର ନୁହଁ ।(ଘୋଷା)

ଯେତେ ଯାହା ତୋର ମହିମା ଶୁଣିଛି

ସବୁ କିବା ଗୁଲିଗପ ,

କାହା ଲାଗି ତୁହି ସୁଲଭ୍ୟ ହୋଇଛୁ

କେ ପାଇଛି କରି ତପ ।

କେମିତି ଜାଣିବି କେତେ ସତ, ମିଛ

ନ ଖୋଲିଲେ ତୁହି ମୁହଁ ।(୧)

ଏକାଥରେ ଖୋଲି କହୁନାହୁଁ କିଆଁ

ତୁ ଏବେ କାହାର ନୁହଁ ।

ରାଜ ଥାଟ-ବାଟ ନୀତିରେ ଚଳି ତୁ

ସାଜିଲୁ ଅନେକ ବେଶ ,

କେ କାନ୍ଦି ଗଡ଼ିଲେ ,କା' ହଂସା ଉଡ଼ିଲେ

ତୋହର ଯାଉଛି କିସ !

ଭକତ ଆଖିରେ ଧୂଳି ଦେଇ ମିଛେ

ବୋଲାଉଛୁ ବଡ଼ଦିଅଁ ।(୨)

ଏକାଥରେ ଖୋଲି କହୁନାହୁଁ କିଆଁ

ତୁ ଏବେ କାହାର ନୁହଁ ।

କିଛି ନ ଜାଣିଲା ଭଳି କେତେଦିନ

ରହିବୁ ବୁଲାଇ ମୁହଁ ,

ଏକାଥରେ ଖୋଲି କହୁନାହୁଁ କିଆଁ

ତୁ ଏବେ କାହାର ନୁହଁ ।


ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action