Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics Others

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics Others

ପ୍ରାର୍ଥନା

ପ୍ରାର୍ଥନା

1 min
6.7K


ରୋମାଣ୍ଟିକ କବି ମାୟାଧର ମାନସିଂହ


କଠୋର ଜୀବନ-ରଣେ ନିତ୍ୟ ପରାହତ

ଦୁର୍ବଳ, ଦରିଦ୍ର, ଦୁଃଖୀ, ଦୀନ ମୁଁ ସନ୍ତତ,

ଜାଣିନି ଜୀବନେ ଅନୁଗ୍ରହ ବିଧାତାର

ତେଣୁ ପ୍ରିୟା ନାସ୍ତିକ ମୁଁ ।ନିତ୍ୟ ହାହାକାର

ଚୌଦିଗେ ଉଠୁଛି ଯେଉଁ ଜୀବ-ଜଗତର

ସେଥିରେ ଅଥବା କେଉଁ ଶିବ-ଶୁଭଙ୍କର

ସ୍ରଷ୍ଟାର ବିଶ୍ୱାସ ମିଳେ ? ଥରେ ଥରେ ଖାଲି

ଭାବେ ଯେବେ କିଏ ଦେଲା ପ୍ରଣୟ-ସଙ୍ଖାଳି

ଅପଦାର୍ଥ ହସ୍ତେ ମୋର,ହୁଅଇ ବିଶ୍ୱାସ

ଅଛି କେହି ସୁଖ-ସ୍ରଷ୍ଟା ବୁଝେ ଯେ ନିଶ୍ୱାସ

ଶୋକ-ତପ୍ତ ମନୁଷ୍ୟର । ଦିନେ ମୁଁ ପ୍ରିୟାରେ

ପଚାରିଲି - 'ଭକ୍ତି କର ଦେବ-ଦେବତାରେ ?'

'ହଁ' ବୋଲି ବୋଲିଲା ସଖି- 'କି କର ପ୍ରାର୍ଥନା ?'

'ତୁମରି ମଙ୍ଗଳ ନିତ୍ୟ କରେ ମୁଁ ଯାଚନା ।'

ସମାପ୍ତ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics