Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Writer Roja Panda

Others

4.5  

Writer Roja Panda

Others

ମନ ମନ୍ଦିର , ବିବେକ ପୂଜାରୀ

ମନ ମନ୍ଦିର , ବିବେକ ପୂଜାରୀ

1 min
162


ମନ ମନ୍ଦିର , ବିବେକ ପୂଜାରୀ

ରୋଜା ପଣ୍ଡା


ଅଳିଆ ରଖିବା ଘର ନୁହେଁ ମନ

ମନ ଯେ ପବିତ୍ର ମନ୍ଦିର,

ଇର୍ଷା ,ରାଗ,କ୍ରୋଧ ନରଖି ସେଥିରେ

ସ୍ନେହ,ପ୍ରେମ ଭରି ସଭିଏଁ ତାହାକୁ

ଆସରେ କରିବା ସୁନ୍ଦର -------------------୧


ମନ୍ଦିରରେ କିଏ ଦେଖିଛ କି କେବେ

ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ସ୍ଥାନେ ଅସୁର,

ତେବେ କାହିଁ ମନେ ଭରିବା ବିଷକୁ

ନଝରାଇ ସେଇ ପବିତ୍ର ମନରେ

ଶାନ୍ତିର ଅମୃତଧାର--------------------------୨


କ୍ରୋଧ ମଣିଷର ସବୁ ଧୋଇନିଏ

ଇର୍ଷା ଭୁଲିଯାଏ ସମ୍ପର୍କ,

କାହିଁକି ସେଥିରୁ ଦୁରେଇ ନଯିବା

କେତେଦିନ ଆଉ ଆୟତେ ନରହି

ମନକୁ କରିବା ନର୍କ--------------------------୩


ଆସରେ ସଭିଏଁ ଏକମନ ହୋଇ

ବାଣ୍ଟିବା ଶାନ୍ତିର ବାରତା,

ଇର୍ଷା,କ୍ରୋଧ ପରି ଅସୁରକୁ ତ୍ୟାଗୀ

ହେବା ଏହିକ୍ଷଣି ସତ୍ୟ,ନ୍ୟାୟ,ନିଷ୍ଠା

ସ୍ନେହ ଓ ପ୍ରେମର କରତା---------------------୪


ହସି ହସାଇବା ସଭିଙ୍କୁ ମହୀରେ

ହରିବା ସବୁରି ଦାରୁଣ ଦୁଃଖ,

ନବୁଝି ପାରିଲେ ଦୁନିଆଁ ଆମକୁ

ବୁଝିବେ ଈଶ୍ୱର ଆମ ହୃଦୟକୁ

ଏଇ କଥାଟିକୁ ମନରେ ରଖ---------------------୫


ସମାଜ କଥାକୁ ମନକୁ ନନେଇ

ଆତ୍ମାକୁ ପଚାରି କର୍ତ୍ତବ୍ୟ କର,

ସବୁବେଳେ ନୁହେଁ ସମାଜ ଯେ ଠିକ

ନିଜ ବିବେକର କଥା ମାନି ସଦା

ଭୁଲ,ଠିକ ବାଛି ଆଗକୁ ବଢ଼---------------------୬


ସମାଜ ବି କେବେ ନିଜ ସ୍ୱାର୍ଥ ପାଇଁ

ଭୁଲ ରାସ୍ତା ପଟେ ନେବ କଡେଇ,

ବିବେକ ନିଜର ସଦା ସାଥି ଦେବ

ବିବେକାନୁଯାୟୀ କାର୍ଯ୍ୟ କରୁଥିଲେ

ଈଶ୍ୱର ବି ଦେବେ ପଥ ଦେଖାଇ--------------------୭


ମନ ମନ୍ଦିରରେ ଈଶ୍ୱରଙ୍କୁ ସ୍ଥାପି

ସର୍ବଦା ସତ୍ୟର ମାର୍ଗରେ ଯିବା,

ଅନ୍ୟାୟ, ଅନୀତି ଦେଖିଲେ ସାମ୍ନାରେ

ନିଜ ପର ଭୁଲି ସବୁ ସମୟରେ

କେବଳ ନ୍ୟାୟର ପକ୍ଷରେ ଥିବା----------------------୮


ରୋଜା ପଣ୍ଡା

ପୂର୍ଣ୍ଣାନନ୍ଦ ଭବନ

ନେତାଜୀ ନଗର,ମଧୁପାଟଣା

କଟକ-୭୫୩୦୧୦

Email-roja.somya@gmail.com


Rate this content
Log in