Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dibyajyoti Mohanty

Romance

2  

Dibyajyoti Mohanty

Romance

ଓଃ, କି ବର୍ଷା !

ଓଃ, କି ବର୍ଷା !

1 min
1.3K


ଓଃ କି ବର୍ଷା,

 

ନିର୍ଦ୍ଦୟ ବର୍ଷାଟା ପ୍ରତିଜ୍ଞା ବଦ୍ଧ ତନୁମନକୁ ପ୍ରେମ ପରଷରେ ଭିଜାଇ ସାରିଲାଣି ।

ମାତ୍ର ବିଡମ୍ବନା ଏତିକି

 

ପ୍ରିୟାର ଦୂରତା ଅବସାଦ ଗଣେ ହୃଦୟର ବେଳାଭୂମିରେ ।

ସ୍ପନ୍ଦନ କଣିକା ଗୁଡିକୁ ଭିଜାଇ ବର୍ଷାରାଣୀ କରିଦେଇଛି

 

ଜଡ ସଦୃଶ ନିରବ ନିସ୍ପନ୍ଦ ।

ଯେଉଁଠି ଖେଳେ ଆଜି ଶୂନ୍ୟତାର ହାଃ ହାଃ କାର ।

କାହିଁକି ରେ ବର୍ଷା ତୁ ପୁଣି ଥରେ

 

ବରଷିଲୁ ?

ଉଦାସ ମନଟା ଖୋଜୁଥିଲା ତ ଝଡବତାସ,

କାହିଁ ବର୍ଷାରେ ଭିଜାଇ ପକାଇଲୁ ପୁଣି ଥରେ ପ୍ରେମର ଫାଶ ।

 

ଭାଗ୍ୟର ନଇରେ ଉବୁଟୁବୁ ହେଉଥିବା ଜୀବନର ଦଦରା ନୌକା

ବୁଡିଯିବା ପାଇଁ ଥିଲା ଆତ୍ମହରା ମାତ୍ର ଶ୍ରାବଣର

 

ବରଷାରେ ତୋଳିଲୁ ପ୍ରେମ ଉନ୍ମାଦନା ।

 

 

 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance