Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

LAXMAN KUMAR BEHERA (ଯତି)

Inspirational

2  

LAXMAN KUMAR BEHERA (ଯତି)

Inspirational

ପ୍ରେମ ପୋଥି

ପ୍ରେମ ପୋଥି

1 min
6.9K


ପ୍ରେମ ପୋଥି ••• (ବାମଣ୍ଡା ଗଡର ଇତିହାସରେ ବଳମର ସ୍ଥାନ) 


ଶ୍ରୀ ଲକ୍ଷ୍ମଣ କୁମାର ବେହେରା (ଯତି)


ବଳମ ନିକଟ

କଳାଜିରା ଆଉ

ମତୁଆଳୀ ନାଳ ଠାରେ,

ଆନିକଟ୍ ବସାଇ

ଜଳକୁ ରୋକିଲେ,

ଜଳ ସେଚନର

ସୁବିଧା କରିଲେ ।

ଚାଷୀ ବଢିଲେ ରାଜ୍ଯରେ •••


ସୁପ୍ରସିଦ୍ଧ କୃଷି

ପ୍ରୟୋଗ ଶାଳାର

ନିର୍ମାଣ କରିଲେ ରାଜା,

ଏକ ଶହ ଛତିଶ୍

ପ୍ରକାରର ଧାନ,

ଅଣାଇ ପରୀକ୍ଷା

କରିଲେ ରାଜନ ।

ଚାଷୀ ଉଡାଇଲେ ଧ୍ବଜା •••


ବିଭିନ୍ନ ପ୍ରକାର

ସାର ପ୍ରୟୋଗର

ଗବେଷଣା କରାଇଲେ,

ରାଜା ବାସୁଦେବ

କଲେ ପ୍ରୋତ୍ସାହିତ,

ବିଦ୍ଯାରତ୍ନ ଯତ୍ନେ

କୃଷି ସଂପର୍କିତ ।

ପୁସ୍ତକ ପ୍ରକାଶ କଲେ •••


ବଳମ ପାହାଡ

ଶୀର୍ଷରେ ସୁଦୃଶ୍ଯ

ବିଶ୍ରାମ ଭବନ ତୋଳି,

ପାଶେ ଦେବାଳୟ

ଶ୍ରୀରାମ ସୀତାଙ୍କ,

ଦେଖି ଜୟ ଗାନ

କରୁଛନ୍ତି ଲୋକ ।

ପ୍ରତି ସୋମବାର,

ବଢେ ଗହଳି ଚହଳି •••


କବି କୁଟୀର

ଦଣ୍ଡାସିଂହା,ବାରକୋଟ

ଦେବଗଡ (ଓଡିଶା)

ମୋ-୦୯୬୬୮୨୪୨୭୨୦


Rate this content
Log in