Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ବେହେରା

Others

2  

ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ବେହେରା

Others

ମରୀଚିକା

ମରୀଚିକା

1 min
6.8K



ତୁମ

ରୂପ ରଙ୍ଗ ଆଉ

ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟର ଆଗେ

କୋଣାର୍କର ଭାସ୍କର୍ଯ୍ଯ

ବି ଫିକା ଫିକା ଲାଗେ ।


ତୁମ

ଆଖିର କଟାକ୍ଷ୍ୟରେ

ମୋ ହୃଦୟର ଗମ୍ଭିରୀରେ

ନିଆଁ ଲାଗେ

ସ୍ଥିତି ଓ ନିଜତ୍ୱ ହରାଏ ।


ତୁମ

ମିଠା ମିଠା କଥାରେ

ମନ ଦେଇଛି

ଖିଲିଖିଲି ହସରେ

ମତୁଆଲା ହୋଇଛି ।


ତୁମ

ଛଳନା ଆଗରେ

ବିଭୋର୍ ହୋଇ

ସବୁ କିଛି ଭୁଲିଛି

ନିଜେ ହଜିଛି ।


ତୁମ

କଥା ଭାବି ଭାବି

ମୋହରେ ପଡି

କଳ୍ପନାରେ ବୁଡିଛି

ଆକାଶରେ ଉଡିଛି ।


ତୁମ

ପ୍ରେମରେ

ପାଗଳ ହୋଇଛି

ନିଜେ ହଜିଛି

ଠିକଣା ଯାଇଛି ।


ମୋ ପାଇଁ ତୁମେ ପରୀ

ମୋ ସ୍ୱପ୍ନ ରାଇଜର ରାଣୀ

ସବୁ ସପନରେ ତୁମେ

ଭାବନାର ଶୀର୍ଷରେ ବି ତୁମେ ।


ମୁଁ ତ ଏବେ

ଜଳୁଛି, ଜଳୁଥିବି

ଜଳିବାର ଶେଷ ନାହିଁ

ପାଇବାର ଆଶା ନାହିଁ

ଖୋଜିବାର ଶେଷ ନାହିଁ ।


ମୋ ମନ ଅଗଣାର କଥା

ଅବୁଝା ମନର ବ୍ୟଥା

କେତେ ଦୀର୍ଘଶ୍ବାସ

ହତାଶା ବେଦନା ଆଉ

କାମନା ଯନ୍ତ୍ରଣା

ସବୁ ଏବେ ମୂଲ୍ୟହିନ

ଓ ଅପାଂକ୍ତେୟ ।


ଠିକ୍ ଜାଣିଛି ମୁଁ

ଏସବୁ ଖାଲି ଧୂ ଧୂ ଖରାରେ

ତୁମେ ମରୀଚିକା

ବାସ୍ତବରେ ଏକ କୁହେଳିକା ।


ଏବେ କିନ୍ତୁ

ଜହ୍ନ ଫେରିଛି

ରାତି ପାହିଛି

ଅନ୍ଧାର ହଟିଛି

ଆଲୁଅ ଆସିଛି

ସୂର୍ଯ୍ୟ ଉଇଁଛି

ନିଦ ହଜିଛି

ସ୍ୱପ୍ନ ଭାଙ୍ଗିଛି ।


*****************************


ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ବେହେରା

ଅଧ୍ଯାପକ , ରାଜନୀତି ବିଜ୍ଞାନ ବିଭାଗ,

ସ୍ୱାମୀ ବିବେକାନନ୍ଦ ସ୍ମାରକ ସ୍ୱୟଂଶାସିତ ମହାବିଦ୍ୟାଳୟ,

ଜଗତସିଂହପୁର l

ଦୂରଭାଷ - ୯୪୩୭୧୩୫୯୧୬


Rate this content
Log in