Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Panchanan Jena

Others Romance

3  

Panchanan Jena

Others Romance

ସାଙ୍ଗ

ସାଙ୍ଗ

1 min
175


ସୁନେଲି କିରଣ ଆସେ କଅଁଳ ଦୁବଘାସ ସହିତ ହାତ ମିଳାଏ

କାକର ଟୋପାର ହସ ନେଇ ଦୁଇ ସାଙ୍ଗ ହୋଇଯାଆନ୍ତି  ଦୋସ୍ତିରେ ମସଗୁଲ ।


ମୃଦୁ ମଲୟ ମନ୍ଦ ମନ୍ଦ ବୋହିଚାଲେ ଗଛ ପତ୍ର ଫୁଲ ଫଳରେ

ସୁବାସରେ ସୁରୋଭିତ ହୋଇ ସାଙ୍ଗବୃନ୍ଦ ଖେଳିଯାଆନ୍ତି ବାଦଲେ ଗଗନେ ।


ସନ୍ଧ୍ୟା ଆସେ ସାଙ୍ଗ ହେବାକୁ ଘଣ୍ଟ ଘଣ୍ଟା ଆଳତି ସହିତ

ଭଜନ ଜଣାଣ କିର୍ତ୍ତନର ତାଳେ ତାଳେ ଭୂଲିଯିବାକୁ

କାଳସୀ ଅନ୍ଧକାର ।


ବିଭାବରୀର ରୁଣୁଝୁଣୁ ଝଙ୍କାରରେ ନର ନାରୀ ହୁଅନ୍ତି କାମାତୁରା

ଜୀବନ ଦୀପରେ ଦିଅନ୍ତି ପ୍ରେମର ସଳିତା

ଦେହ ମନ ପ୍ରାଣ ଦେଇ ଫିସ ଫିସ କ’ଣ କୁହନ୍ତି

ପୁଣି ସବୁ ଚୁପ ଚାପ ।


ଦିଶା ହରା ଆଶା ହରା ପଥିକ ମୁଁ

ଖୋଜିବୁଲେ ସାଙ୍ଗ ଜଣେ

ଆଶାଦେବ ଦିଶାଦେବ

ଅସୁମାରି ସ୍ଵପ୍ନକୁ ମୋର

ସ୍ନେହରେ ପୋଛିଦେବ ମୋର କପାଳରୁ

ଚିନ୍ତା-ଝାଳ

କର ମର୍ଦନ ପରେ

ସୁଖ ଦୁଃଖର ପେନ୍ଥାକୁ ଆଶାର

ସୂତାରେ ଗୁନ୍ଥିଦେବ

ହସମୁଖା କଳାକାର ହୋଇ

ହାଏ ! ମୁଁ ଖୋଜି ବୁଲୁଛି ସକ୍ରେଟିସ ପରି

ଦିନରେ ଲଣ୍ଠନ ନେଇ ।



Rate this content
Log in