Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

SWAGAT MISHRA

Others

3  

SWAGAT MISHRA

Others

ଆସ ଆମେ...

ଆସ ଆମେ...

1 min
265


ଆସ ଆମେ ପ୍ରସ୍ତୁତ କରିବା

ସମ୍ପର୍କର ଏକ ନୂତନ ସେତୁ

ଯେଉଁଠି ଭାଙ୍ଗିବାର ଭୟ ନଥିବ,

ଆସ ଆମେ ନିର୍ମାଣ କରିବା

ଭିନ୍ନ ଏକ କୋଣାର୍କ

ଯାହାକୁ ଏ ଦୁନିଆ ଦେଖିବ

ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟକୁ ଦେଖି ବିମୋହିତ ହେବ,

ଆସ ଆମେ ତୋଳିଦେବା

ପ୍ରେମର ପ୍ରତୀକ ତାଜମହଲ

ଆମ ନାମ ଇତିହାସରେ ଲିପିବଦ୍ଧ ହେବ

ଅତୀତର ଗାରିମାକୁ ବିଶ୍ୱ ଗାଉଥିବ ।


Rate this content
Log in