Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Raja Sekhar CH V

Inspirational

0.2  

Raja Sekhar CH V

Inspirational

ରମଣୀ

ରମଣୀ

1 min
410


ପ୍ରକୃତିର ସୃଜନର କେତେ ଯେ ରୂପ,

ସେଥିରେ ରମଣୀର ସର୍ଜନା କେତେ ଯେ ଅପରୂପ ।


ବୀଜର ନାହିଁ ନିଜର କୌଣସି ମହତ୍ତ୍ୱ,

ବସୁନ୍ଧରାଙ୍କ ମମତାରୁ ପାଏ ବୃକ୍ଷର ଅସ୍ତିତ୍ୱ ।


ପ୍ରତି ମାତା ହେଉଛନ୍ତି ମହାନ,

ତାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ପରିଚୟ ପାଏ ପ୍ରତି ସନ୍ତାନ ।


ଘର ଘରର ରମଣୀ ଯେ ଗୃହଲକ୍ଷ୍ମୀ,

କୁଟୁମ୍ବକୁ ସାର୍ଥକ ରୂପ ଦିଏ ଅଙ୍କଲକ୍ଷ୍ମୀ ।


ନାରୀର ସ୍ଥାନ ସଦା ଆଦରଣୀୟ,

ତାଙ୍କର ଉପସ୍ଥିତି ସଦା ଯେ ରମଣୀୟ ।


ନାରୀ ବିନା ହୋଇ ପାରିବ ନାହିଁ ବଂଶବୃଦ୍ଧି,

ଦୁହିତା ହେବାର ପାଇଛନ୍ତି ଯିଏ ଅପାର ସିଦ୍ଧି ।


ରମଣୀଙ୍କୁ ସଦା ଦେବାକୁ ହେବ ସୁରକ୍ଷା ,

ତେବେ ହୋଇ ପାରିବ ନିଜ ପରମ୍ପରାର ରକ୍ଷା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational