Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Ansuman Swain

Children Stories Inspirational

3  

Ansuman Swain

Children Stories Inspirational

ସତ୍ୟ

ସତ୍ୟ

1 min
348


 ଶିଶୁ କବିତା


ଚାଟୁରିଆ ଖାସିର     ବେକକୁ ଧରି

      ହାଣିବ ବୋଲି ଚିନ୍ତିଲା

ଖାସିଟି ହାତରୁ         ଖସି ପଳାଇଲା

      କୁଟୀରରେ ଛପି ଗଲା । 1

କୁଟୀର ବାହାରେ ମହା ଋଷି ବସି

         ସାଧନାରେ ଲିପ୍ତ ଥିଲେ

ଚାଟୁରିଆ ଆସି       ଋଷିଙ୍କୁ କହିଲା

       ଉତ୍ତର ଦିଅ ହେ ଭଲେ । 2

ଋଷି ଜାଣି ଛନ୍ତି         ମିଛ ମୁଁ କହିଲେ

          ତପସ୍ୟା ହେବ ମୋ ମାଟି

ଋଷି ଚିନ୍ତିଲେ          ମିଛ ମୁଁ ନକହିଲେ

          ଖାସିକୁ ଦେବ ସେ କାଟି। 3

ଋଷିଙ୍କର ଶିଷ୍ୟ      କିଛି ଦୂରେ ବସି

          ମୁରୁକି ,ମୁରିକି ହସି

ଋଷି ଏ ପରିସ୍ଥିରେ        କଣ କରୁଛନ୍ତି

        ଦେଖିବା ହେ ଆମେ ବସି । 4

ଚାଟୁରିଆଟି ଉତକ୍ତ       ହୋଇ ଯାଇ

           କହିଲା,କୁହ ହେ ଋଷି

ସମୟ ମୋର ଯେ      ଗଡି ଯାଉଅଛି

            କାଟିବି ଯାଇ ମୁଁ ଖାସି । 5

ଏତିକି ବେଳେରେ      ଋଷିଯେ ଚିନ୍ତିଲେ

           କଣ ଯେ କରିବି ମୁହିଁ

ଜେଡାଳ ଧରୁଛି         ସେ ଡାଳ ଭାଙ୍ଗୁଛି

           ଉତ୍ତର ମୋ ପାଶେ ନାହିଁ । 6

ରାତି ପହିଗଲେ      ବାର ବର୍ଷ ହେବ

         ମହା ମୁନି ହେବି ମୁହିଁ 

ପରୀକ୍ଷାରେ ମତେ     ପକେଇଦେଲ ହେ

         ଉତ୍ତର ମୋ ପାଶେ କାହିଁ । 7

ତମେତ ଭରଷା      ଆହେ ମହାପ୍ରଭୁ

           କଣ ମୁଁ କରିବି କୁହ

ତମେତ ନାଟକ     ତମେତ ନାୟକ

           ମତେ ତ ଲାଗୁଛି ଭୟ । 8

ମହାପ୍ରଭୁ ତାଙ୍କୁ        ବୁଦ୍ଧି ବତାଇଲେ

           ଶୁଣ ମହା ମୁନି ଋଷି

ନୟନ ଦେଖିଲେ     କୁହେ ନାହିଁ କଥା

          ମୁଖ ଦେଖେ ନାହିଁ ବସି । 9

ଚାଟୁରିଆଟିକୁ      ଋଷି ଯେ ବୋଲିଲେ

         ଯିଏ ଦେଖେ ,କୁହେ ନାହିଁ

ଆଉ ଯିଏ କୁହେ       ସଦା ସର୍ବଦା ସେ

          ଆଦୌ ଦେଖି ପାରେ ନାହିଁ । 10

ଚାଟୁରିଆ ଏହି     କଥା ଭାବି,ଭାବି

          ଫେରିଗଲା ତାର ଘରକୁ

ଜୀବନ ବଞ୍ଚାଇ      ମହା ମୁନି ଋଷି

          ସତ୍ୟ ଶିଖାଇଲେ ଦୁନିଆକୁ ।11


Rate this content
Log in