Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

gouranga charan beura

Others

3  

gouranga charan beura

Others

ପାହାଡିକନ୍ୟା

ପାହାଡିକନ୍ୟା

1 min
125


ନିଭୃତ ଶଇଳ     ଷଠିଘର ତୋର

   ସୁଧା ଧାରା ବହି କୋଳେ,

ତଳପ ବରଜି     ଆନନ୍ଦ ଉଲ୍ଲାସେ

   ନାଚି ନାଚି ଯାଉ ଭୋଳେ ॥


ବନ୍ଧୁର ଶିଳାରେ    ନାଚିନାଚି ତୁ ଯେ

    କଳକଳ ନାଦେ ବହୁ,

ସର୍ପିଳ ପଥରେ      ଗିରିବନ ପଦେ

     ମନକଥା କହୁଥାଉ ॥


ପ୍ରାଣୀଂକ ଆରତ    ଫେଡିଥାଉ ସଦା

     ଦେଇ କୃପା ସଂଜିବନୀ,

ଜଳାଧାରେ କେତେ    ରଚି ପଂଚବଟୀ

     ନାମ ବହିଛୁ ପାବନୀ ॥


ତୋର ଜଳଧାର     ନଦୀର ଆକାର

     ସଭ୍ୟତା ଗଢିଛୁ କେତେ,

କେତେ ଦେବାଳୟ   ତୋଳିଛୁ ଆଳୟ

     ଶୋହେ ଧରଣୀ ପୁରତେ ॥


ତୋ ଜଳେ ଭାସନ୍ତି     ବିହଂଗମ ଜାତି

      କରୁଥାନ୍ତି ପ୍ରେମେ କେଳି,

ପ୍ରଭାତ ଯାମିନୀ     ଉଦେ ଦୀନମଣୀ

      ସଦା ହେଉଥାନ୍ତି ଭାଳି ॥


ଶୋଭାର ଭଣ୍ତାର     ତୋର ଦୁଇକୂଳ

       ଅନାବନା ଘାସେ ଫୁଲ,

ଜଳଚରଂକର       ଅଭୟାରଣ୍ୟ ତୁ

        କିଏ ଦେବ ତୋର ମୂଲ ॥


ବିରହ ଗୀତିକା      ଗାଇଗାଇ ତୁ ଯେ

      ମିଶିଯାଉ ସିନ୍ଧୁନୀରେ,

ଜୀବ ଜଗତର      ଆଶା ବୈତରଣୀ

     ବନ୍ଦନୀୟା ତୁ ଧରାରେ ॥



-------ଗୈାରାଂଗ ଚରଣ ବେଉରା--------



Rate this content
Log in