Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prashant Shinde

Inspirational

4  

Prashant Shinde

Inspirational

.शनिवार सुप्रभात सुंदरच...!

.शनिवार सुप्रभात सुंदरच...!

1 min
445


शनिवार सुप्रभात सुंदरच...!

श कलं देखी क्या आईने में..?

नि क्षून तीन विचारल

वा रे बहाद्दर म्हंटल आता

र डगाणं काय नवीन सुरू झालं...?


सु रुवात दिवसाची अशी

प्र पंचात जेंव्हा जेंव्हा होते तेंव्हा

भा ग्याचं सौभाग्यात पाऊल पडतं

त टस्थ राहून अनुभवायचं


सुं दर सुरुवात यालाच म्हणायचं

द म थोडा खायचं

र डगाणं संपलं की


च हा गरम गरम प्यायचं

आणि म्हणायचं

Good morning darling...!

मैं तो चला घुमनें...!

तुम आरामसे शकलं देखो

आईने में....!

सुप्रभात...!


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Inspirational