Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

kishor zote

Inspirational

0.8  

kishor zote

Inspirational

वैशाख ( चारोळी )

वैशाख ( चारोळी )

1 min
1.7K


वैशाख पौर्णिमेची

पाहतो वाट मी 

बुध्दाला शरण जाण्या

विहारात जातो मी


Rate this content
Log in