Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Meenakshi Kilawat

Inspirational

3  

Meenakshi Kilawat

Inspirational

व्योमगंगा

व्योमगंगा

1 min
503



साठणारा हा पसारा आजवेळी आवरावा ?

जीवनाचा व्हास आता आज मी का आचरावा ?


रानवारा आठवांचा काळजाशी थांबला हा

भावनांचा हा फुलोरा पाठमोरा का धरावा ?


वेदनांचे चोचले या काळजाला दु:ख देती

नाहकच मी वेचितो अन सोसतो मी घाबरावा?


शांत आता श्वास घेतो संघर्षांला जाळण्याला

साह्य करतो मौन माझा मोह मीही का भरावा ?


आतमधली आत्मज्यौती संगतीला कारणेही

तो कसा हटवाद कूणाला प्रहारा का करावा ?




Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Inspirational