Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Latika Choudhary

Inspirational Others

2  

Latika Choudhary

Inspirational Others

भाव साठलेले

भाव साठलेले

1 min
7.1K


 हे भाव साठलेले वाटेन सागराशी

 ओथंबल्या मनाने बोलेन सागराशी

 सांगू कशास आता कोणास गूढ माझे

 हे गुपित मनीचे खोलेन सागराशी

 ओठावरी न येई भणंग गीत माझे

 लोटून आत व्यथा गोठेन सागराशी

 दारावरी न येती वाटा सुखावलेल्या

 पाडेन पायवाटा आतून सागराशी

 माझ्याच का कपाळी मुक्काम वादळाचा

 लाटेस झेलताना झगडेन सागराशी

  


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Inspirational