Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

UMA PATIL

Inspirational

2.5  

UMA PATIL

Inspirational

मनातली प्रीत

मनातली प्रीत

1 min
426


मनातली प्रीत



आला आयुष्यात

असा एक क्षण

राजसा आल्याने

भारावले मन..... {१}



सुंदर जीवन

झाले माझे पुन्हा

तुझ्याशी प्रेमाचा

करते मी गुन्हा..... {२}



जपते नेहमी

मनात मी प्रीत

हीच आहे माझी

जगण्याची रीत..... {३}



प्राणप्रिय सख्या

स्वीकारले तुला

सदैव साथीचे

वचन दे मला..... {४}



आला एक क्षण

गंधाळली रात्र

तुझ्या मिलनाने

सुखावली गात्र..... {५}



तुझे-माझे प्रेम

सदा बहरावे

तुझ्या सोबतीने

आयुष्य सजावे..... {६}


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Inspirational