Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

अच्छा होता !

अच्छा होता !

1 min
7.0K


यह तो सच है कि मैं फिर भी रोक ना पाता तुमको शायद

पर तुम कुछ कह कर जाते तो अच्छा होता !


तुम थे कि कुछ भ्रम था मैं अब असमंजस में बैठा हूँ

तुम थोड़ा सा रह कर जाते तो अच्छा होता !


कुछ गाँव था, ताल-तलैय्या थे, कुछ वृक्ष थे मेरी झोली में

यादों में जो बह कर जाते तो अच्छा होता !


साझी प्रीत की पावन पीड़ा का मैं अकेला मालिक क्यों

तुम भी थोड़ा सह कर जाते तो अच्छा होता !




Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Fantasy