Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

आज फिर कुछ यूँही ...

आज फिर कुछ यूँही ...

1 min
7.1K


आज फिर कुछ यूँही ...

आज न जाने क्यों उसने

पूछ ही लिया -इतनी चुप्प !

आखिर क्यों रहती हो तुम ?

मैं एकबारगी अचकचा सी गई

ऐसे बेतुके, अजीब से सवाल से

डर भी गई ..थोड़ा कम ही सही

मेरी चुप्पी ने क्या इसे भी ,

कर लिया अपने दायरे के भीतर ?

फिर हँसते -हँसते कहा ,चुप्प ?

नहीं तो ,बोलती तो हूँ इतना !

चुपचाप ही कहा -तुम चुप रहो ,

तब तो सुनोगे मेरा बोलना !

और ....चुप हो गई ......


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational