Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

क़यामत

क़यामत

1 min
14.2K


किसी को चाह कर इल्ज़ाम लेना बुतपरस्ती का
इबादत वो न समझेंगे, अदावत हम न समझेंगे।
 
बदन को सर्द कर देगा ये ग़म आहिस्ता-आहिस्ता
हिफाज़त वो न समझेंगे, हिदायत हम न समझेंगे।
 
असर रहता हमेशा देख लेते इक नज़र उन को
इनायत वो न समझेंगे, शिकायत हम न समझेंगे।
 
ख़ुदा के सामने होगा कोई जो फैसला होगा 
अदालत वो न समझेंगे, वकालत हम न समझेंगे।
 
किसी के चाहने से क्यूँ बदल लें अपनी फितरत को
ज़ियारत वो न समझेंगे, तिज़ारत हम न समझेंगे।


Rate this content
Log in