Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

मैं चमकना चाहती हूँ

मैं चमकना चाहती हूँ

1 min
6.9K


मैं चमकना चाहती हूँ, उस सूरज की तरह;

जिसने ज़र्रा-ज़र्रा है चमकाया, ख़ुद को मिटाकर।


मैं चमकना चाहती हूँ, उस सूरज की तरह;

जिसने आसमान को बक्शी है, चमक ख़ुद को बुझाकर।


मैं चमकना चाहती हूँ उस सूरज की तरह;

जिसने बादलों को दी है सुनहरी किनार ख़ुद को छिपाकर।


मैं चमकना चाहती हूँ, उसी सूरज की तरह;

जिसने रोशन की है, यह सारी कायनात ख़ुद को जलाकर।


Rate this content
Log in