Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ग़ज़ल :-

ग़ज़ल :-

1 min
260


ग़ज़ब है आजकल कोई किसी के घर नहीं जाता ।

ग़रज़ इल्ज़ाम भी अब ये किसी के सर नहीं जाता ।


मुझे दुनिया ये पागल तो कभी दीवाना कहती है ।

अगर ऐसा ही होता तो ,मैं अपने घर नहीं जाता ।


गुज़ारा अब मेरा तन्हाइयों,वीरानियों से है ।

मुहब्बत थी उसे तो मुझसे वो बाहर नहीं जाता ।


मैं उस सय्याद को भी आज़माना चाहता था अब ।

जो डर होता कोई तो ख़ुद, निशाने पर नहीं जाता ।


बड़ी गहरी हैं बुनियादें ,तो खुद्दारी का सौदा भी ।

किसी भी हाल में दीवाना ये दर दर नहीं जाता ।



Rate this content
Log in