Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anand Kumar

Romance

4.5  

Anand Kumar

Romance

क्या तुम मुझे याद करोगे ?

क्या तुम मुझे याद करोगे ?

1 min
541


मानो मैं कल चला जाऊँ कहीं 

क्या तुम मुझे याद करोगे ?


मानो मैं कभी खो जाऊँ कहीं 

क्या तुम मुझे याद करोगे ?


मानो दूर हो जाऊँ तुमसे, सदा के लिए 

क्या फिर भी तुम मुझे याद करोगे ?


मानो किस्मत फिर मिलने न दे कभी हमें

क्या तुम मुझे याद करोगे ?


मानो ज़िन्दगी से छूट जाऊँ मैं यदि

क्या तुम मुझे याद करोगे ?


मानो फिर लौट के ना आऊँ मैं कभी 

क्या तुम मुझे याद करोगे ?


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance