Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

कोशिश मेरी

कोशिश मेरी

1 min
1.2K


हर कोशिश मेरी बेकार गई तुझे अपना बनाने में --
कह नहीं पाया दिल की बात कभी तुमसे मैं ---
*
तुम्हारी मुस्कराहट को सदा मैं प्यार समझता रहा --
मालूम पड़ा मेरे लिये कोई वफ़ा ही नहीं तेरे दिल में
*
मैं तो दिन-रात तेरे ही ख़्वाब देखता रहा सदा--
ना जाने क्यों गमों ने घेर लिया मुझे ज़िन्दगी में
*
अगर आई मेरी याद तुझे कभी जिन्दगी में --
याद रखना फिर लगेगी तुझे सदियाँ मुझे भुलाने में

---- रमन शर्मा ।


Rate this content
Log in