Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

बांधना चाहे जिसे वो लम्हा

बांधना चाहे जिसे वो लम्हा

1 min
1.5K


बांधना चाहे जिसे वो लम्हा

आँँखों से सीधा ही दिल में उतर जाता है

दिल के आशियाँँ में

वो राज करता है

महसूस करना है तो

एहसास - ए - जिगर ज़रूरी है...।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama