Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mohanjeet Kukreja

4.9  

Mohanjeet Kukreja

चाहा था जिसको !

चाहा था जिसको !

1 min
14.3K


चाहा था जिसको मैंने, मिला ही नहीं

गोया कोई ताल्लुक़ कभी था ही नहीं !


मजबूरी अब ऐसी भी क्या रही होगी

शायद उसके पास मेरा पता ही नहीं !


उसका तो हाल-ए-दिल पता नहीं मुझे

मुझको शिक़ायत भी है, गिला ही नहीं !


लहू का क्या, वो आज तलक रिस्ता है

ज़ख्मों को अपने कभी सिया ही नहीं !


उसके बग़ैर जो कटी, ज़िंदगी ना थी

ज़िंदा ज़रूर रहा मगर जिया ही नहीं !


Rate this content
Log in