Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

चाहत

चाहत

1 min
1.4K


उससे जब भी पूछता हूँ ,

प्यार करती हो?

जी हाँ!

वो मुस्करा कर कहती है

जनता हूँ

वो बेवफा है

फिर भी न जाने क्यों ,

दिल उसे ही चाहता है ?


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance