Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

आँँसू छलक पड़े

आँँसू छलक पड़े

1 min
14K


इतनी-सी थी बात मगर आँँसू छलक पड़े

सपनों की थी बारात मगर आँँसू छलक पड़े


उम्रभर करते रहे हम जिनका इंतज़ार,

उनसे हुई मुलाकात मगर आँँसू छलक पड़े


एक लफ्ज़ भी न कह पाए हम उनके सामने

रोके बहुत जज़्बात मगर आँसू छलक पड़े


समझाते रहे अपने दिल को हम बार-बार

न बयां हो अपने हालात मगर आँँसू छलक पड़े


इतनी मिली खुशियां न पलकों में समा पाई

मिल गई कायनात मगर आँँसू छलक पड़े...।



Rate this content
Log in