Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

सभी से दूर हूँ मैं

सभी से दूर हूँ मैं

1 min
13.8K


सभी की ज़िन्दगी से दूर हूँ मैं

गलत से औ' सही से दूर हूँ मैं

मुझे ख़ामोशियां भाने लगी थी

तभी तो हर किसी से दूर हूँ मैं !


ग़मों से फर्क़ मुझ पर क्या पड़ेगा

कि सदियों से खुशी से दूर हूँ मैं !

किसे पाना ? किसे खोना जहां में ?

यहाँ तो अब ख़ुदी से दूर हूँ मैं !


मुहब्बत झूठ से होने लगी अब

तो सच्चे आदमी से दूर हूँ मैं !

बहुत उकता गया हूँ ज़िन्दगी से

'लकी' अब तो सभी से दूर हूँ मैं...!


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama